Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. nov 2013 16:53

Swerve skrev:
TwankyDK skrev:Nogen der er friske på at booste noget Criminal Records her i aften omkring kl 20? - Så kan vi nogen gode RP + Vi for unlucket div ting i LS Customs..

Jeg er , men har stadig ikke helt fattet hvordan man gør..


Jeg kender de rigtige opsætninger, og vi kører jo bare, så den der vinder, det er det.

Så dem der vil ansøg mig, GT samme som her, så starter vi kl 20

Vi køre med forskellige bilklasser, af hensyn til dem som ikke har fået råd til de dyrere modeller..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 16. nov 2013 09:53

Hvis man keder sig lidt med race, så prøver man da bare et 'bakkeræs' 8)

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 16. nov 2013 09:59

Søger efter den person herinde havde uploadet sit eget crew emblem, fordi jeg har lige gjort det også, men hvordan fjerne man den skide hvide baggrund? den ødelægger det hele, og ja har valgt transperent både inden og efter jeg satte det ind.. - Any help?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 17. nov 2013 17:15

TwankyDK skrev:Søger efter den person herinde havde uploadet sit eget crew emblem, fordi jeg har lige gjort det også, men hvordan fjerne man den skide hvide baggrund? den ødelægger det hele, og ja har valgt transperent både inden og efter jeg satte det ind.. - Any help?

Har sendt dig en privat besked
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 17. nov 2013 18:49

-Nogen der gider hjælpe mig med at få den der Hustler tattoo ?
Man skal vinde 50k i et bet, så hvis vi er nogle stykker der samler os, så kan vi alle få den ved at alle odser 2.500 på en person og lader personen vinde.. og så videre til den næste person osv

Edit: jeg kan godt samle 3-4 personer.. men ville være bedst med 8 personer evt
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf carlmlr » 18. nov 2013 15:39

Man får jo ikke flere penge tilbage fra betting hvis der er flere der better på den samme, da pengene ikke går til ham som vinder, men til ham som bettede pengene
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 18. nov 2013 18:31

carlmlr skrev:Man får jo ikke flere penge tilbage fra betting hvis der er flere der better på den samme, da pengene ikke går til ham som vinder, men til ham som bettede pengene

jeg må indrømme jeg ikke helt ved hvordan det forgår, men pointen var nu at få den tattoo :) den er så feeed KOM NU DRENGE !!!

men ja, tror at hvis alle better på en person, så ham der bliver bettet på skal bette på den med bedste odds, og lade den person vinde.... hvis det er fordi i mangler penge, så betaler jeg GERNE de penge tilbage til hver af jer når vi er færdige.. i got money in the bank shawty what you drank ? namsayin
Senest rettet af Swerve 18. nov 2013 18:34, rettet i alt 1 gang.
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf carlmlr » 18. nov 2013 18:33

Du skal vel bare vinde 50.000 samlet :)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 18. nov 2013 18:36

hahahaha word, står i tattoo shoppen nu, og jeg har fået den låst op i ågr åbenbart uden jeg vidste det :D FAIL herfra :D
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 18. nov 2013 20:29

Swerve skrev:
carlmlr skrev:Man får jo ikke flere penge tilbage fra betting hvis der er flere der better på den samme, da pengene ikke går til ham som vinder, men til ham som bettede pengene

jeg må indrømme jeg ikke helt ved hvordan det forgår, men pointen var nu at få den tattoo :) den er så feeed KOM NU DRENGE !!!

men ja, tror at hvis alle better på en person, så ham der bliver bettet på skal bette på den med bedste odds, og lade den person vinde.... hvis det er fordi i mangler penge, så betaler jeg GERNE de penge tilbage til hver af jer når vi er færdige.. i got money in the bank shawty what you drank ? namsayin


Det værste er at andre ikke kan se din tattoo, det er kun sådan noget smush andre spillere ser..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 19. nov 2013 11:49

Beach Bum + opdateringen skulle være online nu.

Flere rapportere at deres politibiler i garagen er forsvundet, så dublicated biler er nok også væk. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 19. nov 2013 12:16

Lowlandet skrev:Beach Bum + opdateringen skulle være online nu.

Flere rapportere at deres politibiler i garagen er forsvundet, så dublicated biler er nok også væk. :-)

Hvor finder du Beach Bum henne?
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 19. nov 2013 13:03

Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 19. nov 2013 13:42

Det kom først klokken 13.. desuden virker det heller ikke helt som det skal. Pure crap.
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 19. nov 2013 13:55

Kababs skrev:Det kom først klokken 13.. desuden virker det heller ikke helt som det skal. Pure crap.


Hvad er der galt med det?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron