Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 20. sep 2013 18:27

Dennis #81 skrev:Jeg har valgt at installere spillet på en USB og så play disken på HDD, det køre perfekt!


DET DER ER GANSKE ENKELT GENIALT! :D

Hvorfor er der ikke andre, som har tænkt på det - fåårk det er bare simpelt, men genialt!

Tusind tak for tippet! Jeg sletter det hele med det samme og gør, som du siger! :mrgreen:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf kofoed » 20. sep 2013 18:32

Benja190782 skrev:
Dennis #81 skrev:Jeg har valgt at installere spillet på en USB og så play disken på HDD, det køre perfekt!


DET DER ER GANSKE ENKELT GENIALT! :D

Hvorfor er der ikke andre, som har tænkt på det - fåårk det er bare simpelt, men genialt!

Tusind tak for tippet! Jeg sletter det hele med det samme og gør, som du siger! :mrgreen:


Det skulle meget gerne give helt det samme som at have play disken på en USB, også spillet på HDD.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 20. sep 2013 18:39

kofoed skrev:Det skulle meget gerne give helt det samme som at have play disken på en USB, også spillet på HDD.


Langt fra - overførselshastigheden på min 16GB Kingston DataTraveler G3 USB-nøgle er kun 10Mb/sec. og den skal være MINDST 15Mb/sec.

Hastigheden på HDD er langt bedre end det - Drevet i en Xbox 360 læser med 15,80Mb/sec. men så larmer konsollen bare.

I mit tilfælde vil det være løsningen, fordi jeg var for nærig til at give 3-400 for en USB-nøgle!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf Noga » 20. sep 2013 18:41

Er der nogen der kan fortælle mig, om biler man køber på nettet "spawner" igen hver gang man har brugt den? Vil nødig købe en dyr bil til 100k+, hvis man mister den, fordi man skal klare en mission hvor den bliver efterladt eller lign :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: GTA V

Indlægaf DKliller » 20. sep 2013 19:10

Som usb stick kan jeg bruge min usb harddisk?
DKliller
Niveau 2
 
Indlæg: 186


Re: GTA V

Indlægaf kofoed » 20. sep 2013 20:34

Benja190782 skrev:
kofoed skrev:Det skulle meget gerne give helt det samme som at have play disken på en USB, også spillet på HDD.


Langt fra - overførselshastigheden på min 16GB Kingston DataTraveler G3 USB-nøgle er kun 10Mb/sec. og den skal være MINDST 15Mb/sec.

Hastigheden på HDD er langt bedre end det - Drevet i en Xbox 360 læser med 15,80Mb/sec. men så larmer konsollen bare.

I mit tilfælde vil det være løsningen, fordi jeg var for nærig til at give 3-400 for en USB-nøgle!


Men den skal jo stadig ligemeget hvordan man bytter rundt, læse fra både din USB, og din HDD, så har svært ved at se hvordan det skulle gøre det den store forskel.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 20. sep 2013 22:46

kofoed skrev:
Benja190782 skrev:
kofoed skrev:Det skulle meget gerne give helt det samme som at have play disken på en USB, også spillet på HDD.


Langt fra - overførselshastigheden på min 16GB Kingston DataTraveler G3 USB-nøgle er kun 10Mb/sec. og den skal være MINDST 15Mb/sec.

Hastigheden på HDD er langt bedre end det - Drevet i en Xbox 360 læser med 15,80Mb/sec. men så larmer konsollen bare.

I mit tilfælde vil det være løsningen, fordi jeg var for nærig til at give 3-400 for en USB-nøgle!


Men den skal jo stadig ligemeget hvordan man bytter rundt, læse fra både din USB, og din HDD, så har svært ved at se hvordan det skulle gøre det den store forskel.


du har sikkert ret, men jeg har installeret play disc på USB og det funker helt fint, men hver gang man skifter 'mand' eller skal se cutscene kan jeg se den loader fra USB'en, ved ikke hvad der bliver loadet fra harddisken, måske resten af spil verdenen, så ved jeg ikke hvad der er mest krævende :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 20. sep 2013 23:44

Don Drift skrev:Fedt, har ikke kunne tage snapmatic fotos siden day 1. Tog ét billede, og siden har det ikke virket.

Håber de opper sig når GTA Online går i luften. Mit spil crasher hver gang jeg vil gemme et billede...


Mit crasher også nogle gange, når jeg ønsker at gemme et billede - højest frustrerende. Andre gange kommer den med en fejlmeddelelse, og når jeg er heldig, så gemmer den rent faktisk. Det er dog sjældent, at jeg prøver, når der er chance for, at spillet fryser ved det.

Hvad angår GTA Online, så har jeg grumme anelser om, at det bliver en pænt ustabil affære for os alle de første dage - jeg håber dog, at jeg tager gevaldigt fejl...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 21. sep 2013 03:32

Jeg har også uploadet en del med Snapmatic og den har det ligesom jeres - det er kun nogle gange at den vil. Men selvom jeg kan se at de ligger i galleriet og at jeg er forbundet med en oprettet Rockstar Social Club konto så viser den intet når jeg går ind på deres hjemmeside og vil se billederne? :?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Cowrider » 21. sep 2013 06:56

Kan godt se jeg ikke skal til at begynde at tage billeder :)
Så slipper jeg for fejl.

Har ikke oplevet nogle fejl endnu... Så håber det forbliver sådan...
Der skulle ikke være nogle der ligger inde med et Extra GTA 5 som de måske havde bestilt men ikke kom til releasen og købte et istedet?
Jeg har en del evt at bytte med..

viewtopic.php?f=19&t=38952&p=1230666#p1230666
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 21. sep 2013 10:26

himmelfisk skrev:
kofoed skrev:
Men den skal jo stadig ligemeget hvordan man bytter rundt, læse fra både din USB, og din HDD, så har svært ved at se hvordan det skulle gøre det den store forskel.


du har sikkert ret, men jeg har installeret play disc på USB og det funker helt fint, men hver gang man skifter 'mand' eller skal se cutscene kan jeg se den loader fra USB'en, ved ikke hvad der bliver loadet fra harddisken, måske resten af spil verdenen, så ved jeg ikke hvad der er mest krævende :-)


Kigger man inde i Storage, så er mandatory installen 4 filer. 3 a 2.0 GB og 1 a 1.7 GB - spørgsmålet er så om den bruger hele mandatory installen på 1 gang, eller det rent faktisk er disc 2 som afvikler spillet, og disc 1 som er backup

EDIT: det virkede til at køre dårligere med disc 2 på HDD'en og Disc 1 på USB end omvent, og USB'en lyste op som et juletræ, så tror faktisk at disc 1 bruges heftigt
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf I Jub Jub I » 21. sep 2013 12:42

Har et spørgsmål, kan man slet ikke customize sin Sanchez bike?? Man kan kun få bulletproof tires.. latterligt.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 21. sep 2013 12:59

Nogle der har set hatte som ikke er en kasket?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf Cowrider » 21. sep 2013 13:35

I Jub Jub I skrev:Har et spørgsmål, kan man slet ikke customize sin Sanchez bike?? Man kan kun få bulletproof tires.. latterligt.



Jeg fandt en stationcar den kunne jeg ikke en gang give bodykit eller noget.. Savner nogle flere stylings muligheder
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf vntqmm » 21. sep 2013 15:15

Jeg synes dælme det var lidt skuffende. Historien var ikke ret fangende og spillet føles meget tomt efter den sidste mission. Men der var godtnok nogle ret skøre scener i det spil :)
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron