Xboxlife forum

Underlig sportsudøver?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Underlig sportsudøver?

Indlægaf PepperDude » 21. jun 2008 11:58

Hej fellaz.

Her for npget tid siden da jeg spillede GTA IV, lagde jeg mære lidt noget lidt underligt. Oppe på toppen af en rimelig høj sten, stod/står der en og udøver idræt, eller hvad han nu gør, prøv selv at se efter.

Billede

Han står oppe på den der høje sten, der ligger inde ved bredden, ved siden af en lidt minder sten, håber i kan den finde ham, ellers så sig lige til. :wink:
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf Homer00 » 21. jun 2008 12:29

Så ham sjovt nok også lige i dag. Tror at han laver Tai Chi eller sådan noget.
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf ramo » 21. jun 2008 12:36

hva så hvis man slår ham? nakker han så en?
ramo
Niveau 4
 
Indlæg: 389

Brugeravatar

Indlægaf Ahmed » 21. jun 2008 12:47

skyd ham
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf Ndrskv » 21. jun 2008 13:20

Yep, det er en tai chi udøver... Og det vrimler med dem i Middle park... oftest om morgenen...
Ndrskv
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf RaGa_MuFFiN » 21. jun 2008 14:58

Der er også en sindsyg gut udenfor safe house på anden ø. Jeg truede ham med pistol, og så løb han hen til sådan en byggeplads jeg aldrig har været på før. Han blev ved med at løbe omkring det samme sted, aner ik om det betyder noget som helst
RaGa_MuFFiN
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf Awful AI » 24. jun 2008 12:22

[quote="RaGa_MuFFiN"]Der er også en sindsyg gut udenfor safe house på anden ø. Jeg truede ham med pistol, og så løb han hen til sådan en byggeplads jeg aldrig har været på før. Han blev ved med at løbe omkring det samme sted, aner ik om det betyder noget som helst[/quote]

Ham har jeg også set før. Han er vildt irriterende at høre på, så jeg skyder ham altid
Awful AI
Niveau 0
 
Indlæg: 1



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron