Xboxlife forum

Rock Band 4 Tråden - ??. oktober

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band 4 Tråden - ??. oktober

Indlægaf CaptainKicker » 5. mar 2015 14:48

Så er det officielt.

Rock Band 4 udkommer til Xbox One i slutningen af 2015!
Rock Band 4 udkommer til Xbox One d. 6 oktober 2015!
Rock Band 4 udkommer... øh... Det ved vi faktisk ikke. (Danmark)

KILDE: http://kotaku.com/rock-band-4-announced ... Socialflow

Billede

Let the hype begin!

----
INFO:

Mad Catz og HMX samarbejder om spillet.

Alt DLC kan føres over i den nye version.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2015 15:07

Flere detaljer er at finde lige her på forsiden af din favorithjemmeside.

Hold da magle hvor jeg glæder mig!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf tryllehans » 5. mar 2015 16:41

Ja det bliver sku fedt ! Ga vide om de kommer til at tillade de gamle "spil" sange også bliver importeret (rb1+2+3+lego+beatles) eller om det kun er DLC
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf Morten Skou » 5. mar 2015 16:44

Det bliver mega awesome! :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2015 17:06

tryllehans skrev:Ja det bliver sku fedt ! Ga vide om de kommer til at tillade de gamle "spil" sange også bliver importeret (rb1+2+3+lego+beatles) eller om det kun er DLC


De gamle spil (eksl. Beatles) vil også blive importeret, og det er nok dem, de starter med at fornye, fremfor DLC'en.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf Mikadk » 5. mar 2015 17:06

De sagde Alt skulle komme med over, så alle disks + dlc. Glæder mig :D
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf Slimjay DK » 5. mar 2015 17:47

Det betyder vel også nye instrumenter ... endnu mere plastik til samlingen af plastik man ikke kan komme af med igen .. lol
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2015 17:52

Det forlyder, at en af Harmonix PR-medarbejdere skulle have bekræftet, at det på begge konsoller bliver muligt at bruge gamle instrumenter.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf Morten Skou » 5. mar 2015 18:38

TerrificFalcon skrev:Det forlyder, at en af Harmonix PR-medarbejdere skulle have bekræftet, at det på begge konsoller bliver muligt at bruge gamle instrumenter.


DET ville være fedt - men jeg tvivler godt nok på, at man kan bruge de trådløse devices, der kører Xbox One så vidt jeg husker med et andet system end Xbox 360? (man kan jo heller ikke bruge 360 controllerne på Xbox One)..
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2015 18:44

Ja, det er jo lige det - det kræver nok en del arbejde, men det virkede som om, at de var i gang med at udvikle en løsning sammen med Microsoft.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf Morten Skou » 5. mar 2015 18:55

Måske en USB-dongle-dims der tilføjer understøttelse af det gamle signal? Krydser fingre for at det sker, for jeg kunne klart bedre lide guitarerne fra Guitar Hero, end dem fra Rock Band.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2015 21:55

Harmonix har annonceret, at der pt. ikke er planer om at kunne eksportere sangene fra Rock Band 3 til Rock Band 4. Det skal der naturligvis laves om på, så jeg kan anbefale, at man smider en post i denne her tråd på det officielle forum. Harmonix har sagt, at de lytter til fansne, og gerne handler, hvis det er en ting, der er vigtig for mange - og dét bør det bestemt være.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf Psymatiq » 4. maj 2015 17:44

Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf TerrificFalcon » 4. maj 2015 22:29

Nogle gange synes jeg, at det er voldsomt sjovt at se, hvordan nogle udviklere håndterer deres problemer. Harmonix' har haft en rigtig god fremgang, som man også ser det - de har opbygget en interesseret fanbase, som så gratis(!) har fixet en efterspurgt feature på op mod 2000 sange. Den evigt-efterspurgte joke om support til deres famøse Stage Kit er også sjov, og det er endnu federe, at de rent faktisk får det til at virke. Dine gamle controllere virker ikke - men Harmonix finder da en løsning til dine gamle instrumenter og en fucking røgmaskine.

Det er gak og løjer. Det virker rimelig oprigtigt, at grunden til at de besluttede sig for at lave Rock Band 4 simpelthen var, at de savnede et spille det med vennerne. Det er svært ikke at have respekt for Harmonix som udviklerhold - en eller anden form for niche-spils indie-studie der ramte guldminen, revolutionerede en genre 2-3 gange i løbet af ti år, voksede sig store og nu ser ud til at gøre det hele én gang til.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4 Tråden - Annonceret!

Indlægaf CaptainKicker » 27. sep 2015 16:02

Hvad gør i mht. køb af instrumenter?

Indtil videre kan jeg ikke finde adapteren som standalone. Jeg vil egentlig gerne have spillet digitalt, og samtidig nuppe pre-order bonusangene, men vi er også nødt til at købe trommer, og en ny mikrofon. Men, men, men... Band-boksen indeholder kun 1 guitar, og ingen adapter, og som jeg kan se på coolshops hjemmeside, kan man ikke købe guitar for sig selv. Så hele det fulde band er allerede røget fra dag 1, når adapteren ikke er at finde UDEN spillet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron