Xboxlife forum

Kode til folk der ikke kan spille EU rb1 imports

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Kode til folk der ikke kan spille EU rb1 imports

Indlægaf Psymatiq » 29. nov 2011 21:58

Så er der kommet et fix til at dani california plus en hel del andre sange der ikke fungerede. Send dem en email, redeem koden og slet KUN dani california fra RB1 mappen under memory på din xbox. Alle sange skulle virker efter dette.

Hey all. I'll post replies to a few questions below but wanted to post next steps first so people can link to them and quote them cleanly without a bunch of non essential background info attached.

Affected users (i.e. EU 360 players that imported RB1 into RB3, downloaded the newest title update and then found that several songs from RB1 import were no longer available) can email support@rockband.com for a DLC code that will reintroduce the missing songs.

Please make sure the subject line of the email reads: Dani California Bug (X360) - Missing EU songs post patch

Also, please include your name, your gamertag and your country in the body of the email. We'll reply with a code as soon as possible so you can get these 8 songs back in your library.

We'll be passing along this next step to members of our Facebook and Twitter community as well, but feel free to pass it along to other affected users you know or cross post on relevant message boards and EU community sites.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Kode til folk der ikke kan spille EU rb1 imports

Indlægaf TerrificFalcon » 29. nov 2011 23:25

Nå, fedt, de har endeligt fundet den glitch jeg rapporterede tilbage ved US launch af RB2, hvor jeg ikke kunne spille præcist de samme sange...

Hey, så kan jeg da i det mindste endeligt få Dani California tilbage. Ikke værst.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Kode til folk der ikke kan spille EU rb1 imports

Indlægaf Psymatiq » 29. nov 2011 23:31

TerrificFalcon skrev:Nå, fedt, de har endeligt fundet den glitch jeg rapporterede tilbage ved US launch af RB2, hvor jeg ikke kunne spille præcist de samme sange...

Hey, så kan jeg da i det mindste endeligt få Dani California tilbage. Ikke værst.



De sange har fungeret fint i, men med TU 5 i deres kamp på unlegit dlc fuckede de importsne. Deres løsning er så at erstatte dem med rock band 3 made sange.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Kode til folk der ikke kan spille EU rb1 imports

Indlægaf TerrificFalcon » 29. nov 2011 23:41

De sange har ikke fungeret fint for mig. Jeg importerede ganske vidst også en EU RB1 disc et godt stykke tid før RB2 udkom herhjemme, men jeg har aldrig nogensinde kunnet spille de sange, ;). Der burde heller ikke have stået fundet, men snarere fikset - det er samme problem jeg har været udsat for, omend et stykke tid tidligere og sandsynligvis af andre årsager.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron