Xboxlife forum

Mass Effect: Andromeda Tråden.

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf citysleeps » 5. jan 2017 15:16

tryllehans skrev:Nu har jeg ikke set så meget til det, jeg var helt vild med mass effect serien (-slutningen af 3eren) De gamle spil blev spillet for historien rende rundt og tale med alt hvad der kunne tales mes osv, ikke for skyde delen. Så hvis hvis denne titel bliver et primært FPS uden alt det som for mig gjorde mass effect så mega specielt kan jeg kun blive skuffet. Jeg håber dog at det er meget lig de gamle spil.


Det meste materiale der er blevet fremvist er med fokus på combat, inklusiv den nyeste trailer



Exploration og den generelle strategy del af Andromeda synes jeg har virket fraværende, hvilket ikke er nogen god indikation, taget i betragtning at spillet udgives om ca. 2,5 måned.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf citysleeps » 31. jan 2017 14:45

Ny cinematic trailer

Ser lidt sløset og uprofessionel ud ift. hvad man burde forvente af denne type franchise. For mit vedkommende kunne det godt ligne en last-gen produktion, der er færddiggjort på current-gen - og det mener jeg primært mht. character animation.
Forhåbentlig indeholder gameplay mere kvalitet end deres cinematics :- )

citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf tue69 » 31. jan 2017 18:43

Enig i ovenstående, men omvendt set så har BioWare aldrig været kendt for deres karakteranimationer. Dragon Age Inquisition var heller ikke noget lys på den front.

Jeg håber på, at de kræfter der ikke er brugt på karakterernes udseende og animationer (hvis videoen er end-product) i stedet er brugt på den forhåbentligt gigantiske verden vi skal udforske.

Synes at nogle af kamp-videoerne tyder på, at der er lagt en del energi deri i stedet. Det glæder mig!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf Morten Skou » 31. jan 2017 19:41

Jeg har egentlig besluttet mig for ikke at se trailere fra spillet, så jeg undgår så mange spoilers som muligt. Glæder mig helt vildt til det udkommer - men kunne godt frygte at det kan få svært ved at løfte arven fra de tidligere udgivelser i serien.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf ALIE » 1. feb 2017 14:38

Samme her Skou den første trailer var Nok.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf spif2001 » 17. feb 2017 21:18

Combat trailer - det ser faktisk rigtig lovende ud

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+1

Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf spif2001 » 25. feb 2017 21:50

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+2

Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf Blade Dk » 25. feb 2017 22:21

Hvornår udkommer det enligt ??
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf spif2001 » 26. feb 2017 09:19

Blade Dk skrev:Hvornår udkommer det enligt ??


23 marts
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf ALIE » 16. mar 2017 14:23

Nogle med EA Access der vil spille lidt Multiplayer og teste spillet. Tror jeg venter med de 10 timer single player til mandag :)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf Morten Skou » 24. jul 2017 18:33

Har lige fået spillet et par timer i dag (har ikke prøvet spillet før nu), det virker indtil videre super positivt :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf Mysticurse » 24. jul 2017 21:51

Har ikke selv spillet det særlig meget. Tror højst en times tid. Og må sige at jeg var ret skuffet over det kort jeg havde på den første planet man lander på. Det består jo bare af de der linjer der viser højde på et rigtig landkort (Kan ikke huske hvad de hedder) og det kan jeg slet ikke finde ud af. Men skal da klart have spillet det noget mere... håber jo på spillet - ud over kortet, er et fedt spil. Var jo helt vild med de andre, så mon ikke jeg også vil synes om det her også..??
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf Morten Skou » 24. jul 2017 22:10

Jeg har slet ikke brugt kortet (eller set det), man kan jo bare følge navigationen i toppen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf Mysticurse » 24. jul 2017 22:14

Ja det kan man godt. Men jeg skal altid rundt og se alle ting inde i menuerne og der endte jeg på kortet. Kortet viste mig så, at der var flere ting og steder jeg kunne udforske, og det kunne jo være rart at kunne finde ud af at bruge det, så man kan udforske det hele ;-) Men det kan også sagtens være jeg bare skal vende mig til det. Har som sagt ikke spillet så længe endnu :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg

+1

Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf Akandreasen » 25. jul 2017 14:23

Jeg synes kortet virker helt fint? Det bliver størrer og størrer, og der kommer mere og mere på jo længere man kommer i spillet.

Edit: Jeg bruger kortet en del! På den måde føler jeg, at jeg kan "støvsuger" mappet mest effektivt. Det betyder selvfølgelige, at man må arbejde på mere end en enkelt sidequest afgangen. Men det er vel også meget normalt?
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst