Xboxlife forum

Hvor er Miranda?

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hvor er Miranda?

Indlægaf austerellis » 28. maj 2012 20:55

Jeg har oprettet en selvstændig tråd, da jeg først lige er kommet i gang med ME3 her i weekenden (sygdom er vist eneste grund til at blive indendøre i disse dage), og jeg vil ikke ret gerne have noget spoilet.

Jeg har fået en besked fra Miranda om, at jeg skal komme og se hende ved Docking Bay D24, men hun er der ikke. Jeg har først vendt tilbage til The Citadel, da det blev angrebet af Cerberus. Nu står hun der ikke. Er der andre, der har gjort det på samme måde, og heller ikke fandt hende. Hvis ja, hvad er løsningen?
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Hvor er Miranda?

Indlægaf Thomas.Madsen » 28. maj 2012 22:32

Jeg ved ikke præcist med Miranda, men jeg ved, at der er en del side-missioner, der går tabt, hvis ikke de er gennemført før, at The Citadel bliver angrebet af Cerberus. Jeg tænker, at dette er den mest sandsynlige forklaring. Hvis det er tilfældet, er der desværre ikke noget at gøre
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Re: Hvor er Miranda?

Indlægaf spif2001 » 29. maj 2012 06:13

Prøv at gå ind i Spectre rummet, og se om hun dukker op som hologram, hvis du trykker på en af computerne derinde.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hvor er Miranda?

Indlægaf austerellis » 30. maj 2012 08:36

Tak for hjælpen, spif.

Jeg skulle forlade Citadel igen, gennemføre en mission, og så var der en ny besked om, at vi skulle mødes et andet sted på citadellet, nemlig dér, hvor du foreslog.

Tak igen!
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Hvor er Miranda?

Indlægaf austerellis » 30. maj 2012 08:37

*slet* - dobbeltpost.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron