Xboxlife forum

ME3 slutningen *SPOILERS*

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Mike.B » 18. mar 2012 17:47

Yeah we got the Rachni on our side... oh wait, all we get is a lame a$$ stat in our EMS rating.. :P
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Dirty Harry » 18. mar 2012 17:59

Mike.B skrev:Yeah we got the Rachni on our side... oh wait, all we get is a lame a$$ stat in our EMS rating.. :P


Jeg er dybt sukket over hvor lidt Rachni fylder i den sidste ende. Redder man dronningen i 1'eren, så hører man i 2'eren om "mystiske skibe der ligner Rachni" og så er det pludselig helt væk i 3'eren.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Giluc » 18. mar 2012 18:05

Hvad mener du med helt væk? Der er da en hel mission hvor du igen står overfor valget mellem at dræbe dem eller få dem til at hjælpe dig. Eller mener du helt væk som i at det netop bare er et war asset-tal :P?
Senest rettet af Giluc 18. mar 2012 18:06, rettet i alt 1 gang.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Mike.B » 18. mar 2012 18:06

Dirty Harry skrev:
Mike.B skrev:Yeah we got the Rachni on our side... oh wait, all we get is a lame a$$ stat in our EMS rating.. :P


Jeg er dybt sukket over hvor lidt Rachni fylder i den sidste ende. Redder man dronningen i 1'eren, så hører man i 2'eren om "mystiske skibe der ligner Rachni" og så er det pludselig helt væk i 3'eren.


Lige præcis, man hører om alt det "seje" og "uhyggelige" omkring hvad disse Rachni er i stand til hvilket ikke er småting siden de er grunden til at Krogans blev skabt.. så havde man håbet på at se dem i action mod The Reapers
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Giluc » 18. mar 2012 20:00

Første post, en person har skrevet et helt handlingsforløb over en alternativ slutning hvis man vælger at smadre reapers, komplet med dialog og det hele. Synes den er vildt fed, og ville elske at have den slutning. Altså for pokker, giv os en anden sidsteboss end fucking Marauder Shields :P
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf SmashingBull » 18. mar 2012 20:21

Så blev jeg færdig og kan desværre kun tilslutte mig at slutningen skuffer fælt, nu har jeg lige prøvet alle tre endnings før jeg kiggede på nettet, og det er jo fuldstændig ligemeget hvad du gør i løbet af spillet, så vil slutningen være det samme, ÆV
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf ice_hiboy » 18. mar 2012 20:48

Noget af det jeg er mest pissed over er. Jeg gik meget op i at forene Qurians og Geth og følte at det var en vildt fed oplevelse. Qurians kunne endelig leve i fred med Geth efter næsten 300 år kirg. For så til sidst at få at vide at jeg det er lige meget. For at få den "gode" slutning hvor Shepard måske lever, skal jeg udslætte geth, edi og alt andet teknologi. Bullshit.

Hvad blev der af at du vælger hvad der skal ske, dine valg har haft en betydning. Lige meget om du har været god, ond, klaret mange side quest. Vi får alle den samme lamme slutning. bullshit.

Mass Effect er stadig et af mine ynglings spil serier. Men jeg har mistet al lyst til at genspille det hele igen. Nu jeg ved at det kan være lige meget.

Jeg brugte faktisk 40 timer på at genspille ME2 og få den perfekte savegame som jeg ville være helt tilfreds med til ME3. Er jeg lige blevet skuffet da jeg nu opdager at det hele var forgæves ? Givet jeg hyggede mig da og havde det virkelig sjovt.
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Giluc » 18. mar 2012 22:45

Der er faktisk en lille forskel. I alt er der 16 slutninger. Den ene er hvis du har meget få war assets. Under 3000 mener jeg. Og så er der ellers 5 forskellige, eller bør jeg nævne minimale variationer, i den video man ser, hvor Reapers bliver besejret. F.eks. bliver Big Ben smadret, hvordan letter Reapersne, og sådan noget pis. Ikke noget der betyder noget overhovedet. Der er ikke 16 slutninger - der er én (måske lige pånær den hvor du (angiveligt) overlever... men altså, som sagt, minimale forskelle).
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065



Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Ink129 » 19. mar 2012 01:21



Ja, man ved sgu ikke, om man skal grine eller græde...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Elgar » 19. mar 2012 03:38

Marauder Shields er en misforstået helt. Jeg tror han er reaper versionen af Nihlus or Saren i en og samme form. Jeg vil nok lade ham dræbe mig, hvis jeg nogensinde skulle have lyst til at gennemføre det igen og bare lade som om Shepard døde der. Jeg slipper i det mindste for plotholes og jeg får den "bleak ending" som forfatterne ønskede.

Jeg tror sgu jeg får svært ved at spille ME1 og ME2 igen, fordi jeg ved at alt hvad jeg foretager mig er ligegyldigt. Rachni queen? Hmm.. Heads or tails?
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Stoffer » 19. mar 2012 08:13

Elgar skrev:Jeg tror sgu jeg får svært ved at spille ME1 og ME2 igen, fordi jeg ved at alt hvad jeg foretager mig er ligegyldigt. Rachni queen? Hmm.. Heads or tails?

Samme, havde ellers tænkt mig at tage hele trilogien igen i en køre. Men når intet giver mening til sidst og der ikke bliver konsekvenser så tror jeg ikke jeg gør det.. Ellers stopper jeg i hvert fald ved harbingers stråle :P

Har dog indfundet mig med indoktrineringsteorien, da det giver god mening for mig, hvis så bare ikke normandy scenen havde endt som den gjorde.. De skulle bare have crashede på månen eller eb anden død planet.. Selvom det så ville kræve endnu en cutscene for at fortælle os at livet rent faktisk overlevede :P og så ville jeg da gerne se konsekvenserne af mine valg
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357



Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf spif2001 » 19. mar 2012 10:51

Billede
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf ice_hiboy » 19. mar 2012 11:42

Det er måske en smule sørgeligt, men det er præcis sådan jeg føler http://img.gawkerassets.com/img/17gsed5 ... iginal.jpg

Jeg kan/kunne virkelig lide Mass Effect. Der er virkelig nogle stærke føelser for de karaktere der er. Så føler mig på en måde såret.
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron