Xboxlife forum

Mass Effect

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass Effect

Indlægaf Dr. Cropes » 15. jun 2006 13:18

Hi

Der kommer et nyt spil ved navn Mass effect.

Et nyt RPG/Third person shooter, det lover godt.
Det bliver meget mere avanceret end Tes IV, i kan læse mere på

www.masseffect.com

Uxorial

Ps. Det udkommer i slutningen af 2006

Pps. Giv mig lige nogle minutter så traktere jeg med screens :D
Senest rettet af Dr. Cropes 15. jun 2006 13:23, rettet i alt 1 gang.
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf RiLLeNXD » 15. jun 2006 13:20

Yiir - we all know. Det bliver sku fedt.
Killlllllll to win!!!!!
RiLLeNXD
Niveau 7
 
Indlæg: 3441


Indlægaf Rechain » 15. jun 2006 13:22

UxorialFreak --> Du må ik linke til konkurende DANSKE sites, og desuden er der mange der kender til spillet på dette site og der findes allerede en masse emner om dét.

Brug søgefunktionen, og slet ihvertfald dit link til GR. Tak.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Dr. Cropes » 15. jun 2006 13:22

Jeg kunne ikk rigtig finde ud af det men i kan se nogle her :D

Der er jo også www.masseffect.com

Det er BioWare og microsoft der står bag produktionen

Uxorial
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Rechain » 15. jun 2006 13:24

UxorialFreak --> Much Better now...

/Rechain
Senest rettet af Rechain 15. jun 2006 13:26, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Dr. Cropes » 15. jun 2006 13:24

Ok. rechain er det så bedre
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Rechain » 15. jun 2006 13:25

Ja, det er dét...selvom der stadig er andre emner omkring spillet og nyheder og vi kender skam godt til spillet ;) ka se du er LIDT ny på XboxLife.

Men husk dét til en anden gang...men jo, glæder mig selv rigtig meget til Mass Effect.

/Rechain
Senest rettet af Rechain 15. jun 2006 13:25, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf ReVaN » 15. jun 2006 13:25

For min skyld måtte Bioware gerne kyle Mass effect ud af vinduet, hvis så bare de gad lave Knights of the old republic III... Men så længe de ikke har planer om at lave det gør det jo ikke noget at vi får et andet rpg, dog er jeg ikke i tvivl om at jeg ikke kommer til at syntes at det når kotor serien til sokkeholderne
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Dr. Cropes » 15. jun 2006 13:29

Ja rechain jeg er ikke den mest aktive på sådan nogle forums. Men jeg har lige læst om masseffect i det der magasins hjemmeside som jeg ikk må linke til :)
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Rechain » 15. jun 2006 13:36

Det er helt okay, men storset de fleste på XboxLife kender til spillet, og det er helt okay da du stadig også er lidt ny...men 1. der må ik linkes til de sites...og 2. husk at søg efter nyheder om dét på siden + om emner i forumet før du vil poste omkring noget nyt.

For nogen gange ka man hurtigt lade være med at ligge mærke til der er noget om dét ;) bare du husker det til en anden gang, så den helt fino...vi ska jo alle have lov til at være her. Men igen, jeg glæder mig utrolig meget til Mass Effect.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf HunkyDory » 15. jun 2006 16:06

Ja, det her spil ser rigtig nice ud, og ser meget frem til det! Troede dog ikke det kom allerede i 2006, så tak for info...

_-_Off topic_-_

Jeg syntes vi skal lade xboxlifes bestyrelse stå for rettelser af denne ringe kaliber, og som ligestillede medlemmer :) passe os selv, så ikke halvdelen af forummet omhandler rettelser.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf _THe_ KungFu_HAMSTEr_ » 15. jun 2006 16:15

Hanniste skrev:_-_Off topic_-_

Jeg syntes vi skal lade xboxlifes bestyrelse stå for rettelser af denne ringe kaliber, og som ligestillede medlemmer :) passe os selv, så ikke halvdelen af forummet omhandler rettelser.


Enig , ;)
_THe_ KungFu_HAMSTEr_
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf jonesmiller » 15. jun 2006 16:17

Revan din KOTOR I - II freak...bare tjek dit profilbillede (devourer of planets) he he. Er du klar over at din kommentar er megalol he he. Glæder mig for vildt til KOTOR III hvis Lucasarts ellers kan få nosset sig sammen. Desværre tror jeg at der er sket det, at Lucasarts muligvis har i tankerne ikke lade Bioware få æren til at lave KOTOR III eller whatever. Ihvertfald håber jeg at det i det mindste snart bliver annonceret. Jeg tror at Mass Effect er Biowares eget svar på KOTOR III (der er vist også magi i spillet ikke ulig the force), men jeg må indrømme at det trods alt ser megafedt ud. Det kunne ellers være fedt, hvis de moddede Mass Effect så du kunne spille dobbelt up på light sabers helst i grønt og blåt, så du kunne spille en intergalactic bad ass. May the force be with them...
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Indlægaf ReVaN » 15. jun 2006 16:28

jonesmiller skrev:Revan din KOTOR I - II freak...bare tjek dit profilbillede (devourer of planets) he he
Guilty as charged :wink:


jonesmiller skrev:Er du klar over at din kommentar er megalol he he.
Håbede der var nogen der syntes det :lol:

jonesmiller skrev:Glæder mig for vildt til KOTOR III hvis Lucasarts ellers kan få nosset sig sammen. Desværre tror jeg at der er sket det, at Lucasarts muligvis har i tankerne ikke lade Bioware få æren til at lave KOTOR III eller whatever. Ihvertfald håber jeg at det i det mindste snart bliver annonceret.
Jeg stoler på IGN's foventninger om at det kommer engang i slutningen af 06 starten af 07 :) , Intet spil jeg ville glæde mig mere til, hvis det blev annonceret - For min skyld måtte Obsidian entertainment også gerne lave det, da de havde fat i nogle fede principper (måske bare man skulle få en fra Bioware til at skrive histotien :) ) Desuden kunne noget godt tyde på at det hele er lidt "tys, tys", da et par medarbejdere fra Lucasarts blev fyret for at have nævnt at de arbejde på KOTOR III....

jonesmiller skrev:Jeg tror at Mass Effect er Biowares eget svar på KOTOR III (der er vist også magi i spillet ikke ulig the force), men jeg må indrømme at det trods alt ser megafedt ud. Det kunne ellers være fedt, hvis de moddede Mass Effect så du kunne spille dobbelt up på light sabers helst i grønt og blåt, så du kunne spille en intergalactic bad ass. May the force be with them...

Hehe, nej, nej, altid rødt eller sølv lysværd :wink:, men regner også med at skulle have Mass Effect, har brug for et godt rpg, og forhåbentlig vil det kunne blive det.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf jonesmiller » 15. jun 2006 16:36

Hehe, nej, nej, altid rødt eller sølv lysværd :wink:, men regner også med at skulle have Mass Effect, har brug for et godt rpg, og forhåbentlig vil det kunne blive det.[/quote]

Åh ja det er rigtigt...det havde jeg helt glemt. Rødt fordi du er ond (også i virkeligheden *lol*) og sølv fordi det er EKSTREMT BLÆRET og rende rundt med et sølvfarvet lyssværd. Man det havde jeg helt glemt... KOTOR III, Mass Effect whatever! Come to daddy...
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster