Xboxlife forum

Mass Effect 3 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hvem skal være foran på dit ME3 cover?

Male Shepard
65
76%
Female Shepard
15
18%
Andet
5
6%
 
Afgivne stemmer : 85

Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 9. apr 2011 19:56

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf DaneMac » 9. apr 2011 19:58

ALIE skrev:http://i53.photobucket.com/albums/g45/freedan_the_eternal/Snapshot_20110407_1.jpg
ash ser anderledes ud


Hun slår desværre ikke Miranda... såe
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 9. apr 2011 19:59

her er de http://www.gameblurb.net/news/mass-effe ... n-surface/
og nej DaneMac det gør hun ikke :oops:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 20. apr 2011 16:40

NY INFO. Det lyder Epic!! http://social.bioware.com/forum/1/topic ... /1#7146418
* New Cerberus' troops include mechas, assault units and ninja-style shock troops.
* Reapers come in different sizes, ranging from the smaller 500-600 metre ships to the 2km long Herald. That's big.
* New skills for Shepard: apparently he or she will be able to roll, jump and find cover a bit like Max Payne.
* There will be SWAT moves enabling Shepard to turn and strike the enemy with a greater variety of melee attacks. It specifically mentions "a new class: Heavy Melee" who will take advantage of these capabilities of combat.
* More new skills: The Engineer class can build turrets.
* Customisable Weapons, guns, sights and so on. Each category will have five variants.
* There will be more items to "loot."
* Space Battles are a possibility, but they're unconfirmed.
* Environments will be larger in scale with people going about their business, ships fighting in the distance and architecture rendered in greater detail. New lighting techniques have been implemented improving the atmosphere and the number of dynamic elements.
* New locations to visit will include New York, London, a moon of either a Quarian or Krogan world, a Salarian world and Mars, among others. Each environment took about 6 months to create, apparently.
* You can inflict dynamic damage upon enemies. The Cerberus mechas, for example, will require hitting a weak point on their glass cockpit to disable them. You'll also be able to cut off the arms, break the head or break various pieces of armour on other enemies.
* Combat is supposedly more dynamic, forcing more frequent movement. The game speed is apparently up by 10-15%.
* Exploration won't include driving vehicles like the Mako or Hammerhead. This doesn't necessarily rule out vehicles completely, but there's no plans or details on vehicles at the moment. There is also a new scanning system, which presumably means that mineral mining could be back again. Yipee!

først vild info om Skyrim og nu mass effect 3. jeg kan ikke ta at vi kun er i april :twisted:
ser nok mest frem til mass effect 3, stor grund til det, er at det er det tredje spil og man har fuldt det helle fra start.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 4. maj 2011 15:46

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf kofoed » 4. maj 2011 19:51

http://www.vg247.com/2011/05/04/mass-ef ... s-of-2012/

Mass Effect 3 Delayed!

En nyhed som ikke kommer helt bag på mig, selvom jeg self havde håbet på det ville udkomme i 2011!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Ink129 » 5. maj 2011 00:35

kofoed skrev:http://www.vg247.com/2011/05/04/mass-effect-3-delayed-to-release-in-first-3-months-of-2012/

Mass Effect 3 Delayed!

En nyhed som ikke kommer helt bag på mig, selvom jeg self havde håbet på det ville udkomme i 2011!


Lidt kedeligt, men omvendt kommer der enormt mange andre store titler i år. Vi må håbe, at Skyrim holder sin dato. Og så ville det da være fedt med et The Witcher 2 til konsollerne inden jul, men det tør jeg nu ikke rigtig at håbe på endnu. Så skulle mine RPG-needs for i år ellers være rigeligt dækket, selvom ME3 bliver udskudt :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 2. jun 2011 08:15

Rygte:

ME3 kommer til at understøtte Kinect.

Kilde: Kotaku

Dette billede kom kortvarigt op på EA store, og eksisterer sjovt nok endnu, selvom det på selve siden er erstattet af noget mindre afslørende:

Billede

...men hvad skal Kinectifeceres?

Forhåbentligt ikke kamp - det ville vær for weird. Det kunne til gengæld være sjovt at bruge hænderne til at manøvrere rundt på Galaxy Map Minority Report style. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Hanzo » 2. jun 2011 08:49

spif2001 skrev:..men hvad skal Kinectifeceres?

Forhåbentligt ikke kamp - det ville vær for weird. Det kunne til gengæld være sjovt at bruge hænderne til at manøvrere rundt på Galaxy Map Minority Report style. :)


Hvad med ting som Character Creator og sådan noget? Kunne jo være de smed nogle nye Kinect-venlige features med. :)
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf palnatoke » 2. jun 2011 10:16

Det åbner op for helt nye muligheder når man skal hygge sig med Liara :P
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 2. jun 2011 17:02

kommer nok til at savne miranda, men osse Grunt, han var sq en fed tank at have med på Insane Difficulty
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 6. jun 2011 20:09

Kinect i banters? Nej tak...

Det kan dog godt være, at det bliver meget sjovt at fyre squad ordrer af, men så længe de ikke åbner for voice i DK...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 6. jun 2011 20:14

spif2001 skrev:Kinect i banters? Nej tak...

Det kan dog godt være, at det bliver meget sjovt at fyre squad ordrer af, men så længe de ikke åbner for voice i DK...

ja der var mange ting med voice, så skal vi andre også være med :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Giluc » 6. jun 2011 20:31

Kinect lyder ok. Jeg synes det er lidt ligegyldigt, men virker ok. Jeg er i gang med at uploade en video om det, men det tager evigheder at uploade (der er jo nok en masse videoer i gang med at blive uploadet lige nu :P)!
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 6. jun 2011 20:32

så er der nyt ME3 på GTTV lige NU
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron