Xboxlife forum

Cerberus Network Problem, med ME2

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Cerberus Network Problem, med ME2

Indlægaf Emilius » 3. feb 2010 12:42

Goddag.

Jeg har som en del andre erhvervet mig Mass Effect 2 (skæppeskjønt spil indtil videre), men jeg har et problem med det her Cerberus Network-pjat. (Kunne de ikke bare have inkluderet det indhold fra start af? *sigh* :P )

Med til min ME2-udgave (en std. udgave, til Xbox360) var der sådan en kode, der åbenbart kan låse noget download-indhold op. Problemet er bare.. at min kode er på 16 tegn, mens Redeem-code funktionen på Marketplace kræver, at man indskriver en kode på 25 tegn. Ligner mere, at jeg har fået en PC-kode. :?



Gør jeg noget forkert? Eller skal jeg til at have fat i EA-support for at få byttet min kode til en, der rent faktisk består af 25 tegn?
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf tryllehans » 3. feb 2010 12:44

du skal oprette dig på ea.com eller www.masseffect.com og binde din xboxlive konto med deres. når du har gjort dette, skal du redeem code på masseffect.com hvor efter dette giver dig mulighed for at downloade voa mass effect 2 spillet fra startsiden i spillet. det er dog meget meget vigtigt at din ea konto er bundet med xbox ellers virker koderne ikke.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Emilius » 3. feb 2010 12:46

tryllehans skrev:du skal oprette dig på ea.com eller www.masseffect.com og binde din xboxlive konto med deres. når du har gjort dette, skal du redeem code på masseffect.com hvor efter dette giver dig mulighed for at downloade voa mass effect 2 spillet fra startsiden i spillet. det er dog meget meget vigtigt at din ea konto er bundet med xbox ellers virker koderne ikke.


Jeg takker mange gange. Det fremgår bare ikke klart af folderen, hvor koden står på, hvilken platform det overhovedet er til. Så et øjeblik troede jeg lige, at jeg havde fået lagt en PC-kode i mit cover, især fordi PC-koder/serienumre typisk har 16 tegn.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf Major Oblivious » 3. feb 2010 12:47

ja, du gør noget forkert ;)

Den 16-cifret kode skal du indtaste på www.masseffect.com, og derinde skal du reedeme DLC´en, altså ikke på Xboxen.

Du skal oprette en bioware account og linke den med en EA account, hvor dit GT skal være listet.. Det er hammer bøvlet, så jeg gav min DLC-kode væk, men det kan være at du er heldig..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf TagEnKiks » 3. feb 2010 12:53

Bliver man ikke bare bedt om at taste den kode når du starter spillet? Det gjorde jeg og så var det aktiveret..
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Mailo » 3. feb 2010 13:04

Du kan også taste koden ind inde i selve spillet
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Emilius » 3. feb 2010 13:21

Mailo skrev:Du kan også taste koden ind inde i selve spillet


Hvor? Under nogle bestemte options, eller noget?
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf Major Oblivious » 3. feb 2010 13:46

I snakker om Cerberus-aktiverings koden ikke ? - Det er den eneste jeg har kunne indtaste i spillet.
GameStop DLC osv. er på biowares hjemmeside
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Mitzurugi » 8. feb 2010 18:26

Hvis man nu har brugt en anden mail til at få koden end den på krydskassen kan må så ikke få det til at virke?
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf tryllehans » 8. feb 2010 18:31

Mitzurugi skrev:Hvis man nu har brugt en anden mail til at få koden end den på krydskassen kan må så ikke få det til at virke?


du skal sikre dig at din ea konto er bundet med din xbox live konto inde på eas hjemmeside er den det vil det også virke :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Mitzurugi » 8. feb 2010 18:35

tryllehans skrev:
Mitzurugi skrev:Hvis man nu har brugt en anden mail til at få koden end den på krydskassen kan må så ikke få det til at virke?


du skal sikre dig at din ea konto er bundet med din xbox live konto inde på eas hjemmeside er den det vil det også virke :)

Tak for det hurtige svar, men min emailadresse er åbenbart ugyldig :? Hvordan kan det så være at jeg kan spille Bad Company 2 demoen?
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf SealFox » 8. feb 2010 18:50

Mitzurugi skrev:
tryllehans skrev:
Mitzurugi skrev:Hvis man nu har brugt en anden mail til at få koden end den på krydskassen kan må så ikke få det til at virke?


du skal sikre dig at din ea konto er bundet med din xbox live konto inde på eas hjemmeside er den det vil det også virke :)

Tak for det hurtige svar, men min emailadresse er åbenbart ugyldig :? Hvordan kan det så være at jeg kan spille Bad Company 2 demoen?


Du bruger da ikke din mail adresse til noget i bad company 2?
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Mitzurugi » 8. feb 2010 19:11

Jeg fik en fra EA til at knytte mit gamertag til min email så nu virker det \:D/ Hvordan får jeg så fat i det der Gear?
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Major Oblivious » 8. feb 2010 20:15

du skal finde en armour bay - oppe i captain quarters :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf WraithDK » 10. feb 2010 09:22

Tak for tippet ;)
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron