Xboxlife forum

IGN Mass Effect 2 Review

Her diskuteres alt om Mass Effect.

IGN Mass Effect 2 Review

Indlægaf SaintRasmus » 23. jan 2010 01:31

Her er IGNs Review af Mass Effect 2

http://xbox360.ign.com/articles/106/1062898p1.html

9.6 Det er da OK :wink:
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Indlægaf Gamemakerman » 23. jan 2010 01:36

Alt under 9.7 er ikke værd at købe :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf FragBite » 23. jan 2010 06:01

.. alt over 9.7 er bestukket.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Mogwai » 23. jan 2010 17:41

Har lige gennemført ME1 for første gang. Så er jeg da klar til 2'eren nu. Ser ud til at blive endnu bedre. Synes dog at det blev lidt ensformig mht. sidemissioner og ture i elevatorer...
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Danish Rage » 23. jan 2010 18:06

Nøjjj jeg glæder mig nu.
Jeg vender aldrig tilbage til gerningsstedet.
Alt ligegyldigt nonsens om jeg har trådt dig over tærene kan du arkiverer lodret.
Danish Rage
 
Indlæg: 185


Indlægaf Nasty Beaver » 23. jan 2010 18:44

Lækkert. Håber ikke at elevatorerne er lige så latterlige som i det første.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Mike.B » 23. jan 2010 18:55

på fredag skal der bare games med min lvl 54.. bliver bare så fedt.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf Morten Skou » 23. jan 2010 18:56

Nasty Beaver skrev:Lækkert. Håber ikke at elevatorerne er lige så latterlige som i det første.


Hvad var problemet med dem i det første?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf rasmusvn » 23. jan 2010 18:58

De fungerede som "loading screens", så turene blev noget ensformige.

I 2'eren skulle der vist være mere konventionelle loading screens.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Indlægaf Morten Skou » 23. jan 2010 19:08

De fungerer også som loadskærme i 2'eren, men måske på en anden måde. Jeg kan sgu ikke huske så meget fra 1'eren. Nu ser man et rumskib f.eks. når man kører i en elevator.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Mogwai » 23. jan 2010 19:58

Det er næsten nemmere at forholde sig til en loading screen end de kedelige elevator ture. Indtrykket man fik var, at man stadig havde kontrol over sin figur, og så alligevel ikke...

Nu har jeg fået set video review'et på IGN og det ser sgu lovende. Dog synes jeg at den standard Shepard de bruger ser så utrolig nederen ud. Han er meget mere detaljeret, men samtidig ser han bare mere retarderet ud end i 1'eren.
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Mr. Aggiz » 23. jan 2010 20:17

Mogwai skrev:Det er næsten nemmere at forholde sig til en loading screen end de kedelige elevator ture. Indtrykket man fik var, at man stadig havde kontrol over sin figur, og så alligevel ikke...

Nu har jeg fået set video review'et på IGN og det ser sgu lovende. Dog synes jeg at den standard Shepard de bruger ser så utrolig nederen ud. Han er meget mere detaljeret, men samtidig ser han bare mere retarderet ud end i 1'eren.


Synes også der var stor forskel på hvordan hans hud så ud, samt hans øjne. Er det noget med Renegade systemet?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Mogwai » 23. jan 2010 20:24

Mr. Aggiz skrev:
Mogwai skrev:Det er næsten nemmere at forholde sig til en loading screen end de kedelige elevator ture. Indtrykket man fik var, at man stadig havde kontrol over sin figur, og så alligevel ikke...

Nu har jeg fået set video review'et på IGN og det ser sgu lovende. Dog synes jeg at den standard Shepard de bruger ser så utrolig nederen ud. Han er meget mere detaljeret, men samtidig ser han bare mere retarderet ud end i 1'eren.


Synes også der var stor forskel på hvordan hans hud så ud, samt hans øjne. Er det noget med Renegade systemet?

Ja det ser ud som om at han har nogle glødende ar eller lignende. Dog ser han i 2'eren ud som om at han har fået et slagmed en hammer i fjæset. Der er et eller andet som irriterer mig ved hans udseende :P - Heldig kan man da ændre det.

Skou: Kan man ændre udseende hvis man importerer et savegame fra 1'eren?
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Morten Skou » 23. jan 2010 20:25

Mogwai skrev:Skou: Kan man ændre udseende hvis man importerer et savegame fra 1'eren?


Så vidt jeg er informeret så får man muligheden for det ja... men jeg har ikke selv haft mulighed for at prøve, da jeg ikke har mit Mass Effect 1 savegame.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Nilsson. » 24. jan 2010 17:27

Fik dragon age ikke 10? :/
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron