Xboxlife forum

ME i Kvickly xtra

Her diskuteres alt om Mass Effect.

ME i Kvickly xtra

Indlægaf Slydk » 23. jun 2009 13:20

Hejsa :D

Kvickly har tilbud i denne uge på Mass Effect. Jeg har lige købt det, da jeg manglede denne titel til min Xbox.

Det koster 150 kr og du får Bring down the sky med, plus temaer og alle mulige dokumentarprogrammer.

Det kan da klart anbefales, hvis man som mig, overvejer at købe det :D
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf il gigolo » 23. jun 2009 13:56

Er det 2 disc-udgaven?
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Ink129 » 23. jun 2009 14:04

Dælme et godt tilbud. Til dem, som ikke har spillet det, så er det vist på tide, at I får prøvet dette fantastiske spil, hehe. :wink:

Sidder faktisk lige og læser de Mass Effect bøger, som er skrevet omkring spillet. De er sgu spændende. Bioware har virkeligt formået at lave et dybt og betagende univers her.
Som Ole Henriksen ville have sagt det: "I love it!" :P
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Slydk » 23. jun 2009 18:11

il gigolo skrev:Er det 2 disc-udgaven?



Jeps :D
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf matthi » 19. dec 2009 13:50

ønsker mig det også til juleaften, her hvor jeg bor har de også halo 3 til 150 kr :shock:
i might be crazy, but i am also insane
matthi
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf Mogwai » 8. jan 2010 00:22

Jeg fik Mass Effect fra Coolshop i dag, og det var udgaven med Bring Down The Sky disc'en. Dog stod der ikke noget på deres side omkring at det var denne version. Prisen var den samme som i Kvickly. Bare lige til information :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster