Xboxlife forum

Mass effect: tjene penge

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass effect: tjene penge

Indlægaf PETER HELGE » 8. apr 2009 16:27

Går det generelt langsomt med at tjene penge i Mass Effect eller er der en "fidus"?
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Plaschke » 8. apr 2009 17:22

Det går langsomt i starten, men efterhånden som spillet skrider frem finder man en masse våben der er højere level end de billige. Dem kan man sælge og derved får man en masse penge i kassen.
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Indlægaf PETER HELGE » 10. apr 2009 11:39

jeg må på loppemarked! tak!
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Vix-blue » 10. apr 2009 11:50

Hvis du samler alle ting op i spillet og sælger alt det som du ikke skal bruge, så når du hurtigt loftet på de små 10 mio. credts. Man behøver faktisk ikke at købe noget udstyr for at kunne klare sig.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf tryllehans » 29. maj 2009 09:57

et godt råd er at køre med de samme 2 allies så meget af vejen du kan og lade være med at putte udstyr på de andre så får du meget hurtigt solgt en masse skrammel :D
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf austerellis » 1. maj 2010 13:28

Jeg beklager, jeg svarer på en meget gammel tråd, men er det ikke sådan lige voldsomt nok, hvor mange credits man kan få i spillet?

Da jeg gennemførte spillet for første gange i går, havde jeg 3,4 millioner credits på kontoen, blot fordi jeg altid kiggede efter alle de satans mineraler, som den hjernedøde Mako måtte bumpe rundt og finde, og det kunne jeg jo købe nærmest alt for og STADIG have godt udstyr til alle mine figurer.

Jeg synes i øvrigt, at slutningen er noget kort, men det må være fordi, man får alle trådene til etteren samlet op i toeren... eller hvordan?
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron