Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Mr. Aggiz » 7. sep 2010 14:14

spif2001 skrev:Så er Lair of the Shadow Broker oppe: http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... ?cid=SLink

2GB for 800 point


Der står i beskrivelsen at man vil få muligheden for at fortsætte sit forhold til Liara T'soni i udvidelsen. Betyder det mon, at der også kommer en udvidelse hvor man får de samme muligheder, bare med enten Ashley eller Kaiden?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf CaioN » 7. sep 2010 19:30

Nogen der har dannet sig indtryk af Lair of the Shadow Broker? Er det pengene værd? Er det længere end Project Overlord?
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Mike.B » 7. sep 2010 19:35

det er klart den bedste dlc til ME2, virkelig pengene værd
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf spif2001 » 7. sep 2010 19:36

Jeg kom godt i gang indtil ungerne kaprede boxen.

Indtil videre rigtig fedt, men om længden er god eller om det er pointene værd, kan jeg ikke sige endnu.

Jeg har læst Redemption tegneserierne og der var en del henvisninger til ting derfra helt i starten, men så døde de hen, da der kom fart over feltet.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Zentix » 7. sep 2010 19:40

Er der et level requirement for at starte missionen(erne)?

Grunden til jeg spørger er at jeg har mistet mit savegame, men gerne vil starte op på DLC'et alligevel.
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf spif2001 » 7. sep 2010 19:42

infeXio skrev:Er der et level requirement for at starte missionen(erne)?

Grunden til jeg spørger er at jeg har mistet mit savegame, men gerne vil starte op på DLC'et alligevel.

Man skal vel kunne komme til Illium, så du skal da have klaret første del af spillet.

Først når du skal bruge CD 2 vil det være muligt at snakke med Liara jo...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Zentix » 7. sep 2010 19:52

spif2001 skrev:
infeXio skrev:Er der et level requirement for at starte missionen(erne)?

Grunden til jeg spørger er at jeg har mistet mit savegame, men gerne vil starte op på DLC'et alligevel.

Man skal vel kunne komme til Illium, så du skal da have klaret første del af spillet.

Først når du skal bruge CD 2 vil det være muligt at snakke med Liara jo...

Ah på den måde.. Havde jeg ikke lige tænkt over. Men så må jeg igang igen :) Tak for svaret.
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf Ink129 » 7. sep 2010 20:23

Rigtig god DLC. Som sagt, så har jeg syntes rigtig godt om ME2 DLC indtil videre, og Lair of the Shadow Broker skuffer bestemt heller ikke. Det bedste DLC so far.

Om det er længere end Project Overlord; det ved jeg ikke helt. Måske det er omtrendt samme længde. Jeg spillede begge udvidelser igennem på insanity, hvilket gør enkelte kampe rimelig svære, og når man bruger en pæn rum tid på disse kampe, så kan fornemmelsen af det pågældende DLC's egentlige længde godt være lidt svær at sætte fingeren på.

Men det var virkeligt lækkert at jagte The Shadow Broker og opnå bedre kendskab til Liara. Hun er sgu en af de bedste karakterer i ME-universet, synes jeg. Hun har virkelig forvandlet sig personlighedsmæssigt ovenpå de oplevelser, som hun har været igennem siden det første Normandy's ødelæggelse. Rigtig fedt at se, hvordan Bioware kan udvikle deres persongalleri :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf spif2001 » 7. sep 2010 21:54

Jeg ved ikke. Jeg er lidt småskuffet. Havde håbet på en bedre og længere historie. Specielt efter at have læst tegneserierne.

Lokaliteterne fejlede ikke noget og Liara virkede fint men...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf UncannySlayer » 8. sep 2010 03:41

Det her er muligvis det bedste DLC, jeg har prøvet.

Det er superfedt at få et dybere indblik i Liaras udvikling; ændringen i hendes personlighed i ME2 var ikke rigtig til at forholde sig til, fordi hun var med i så kort tid.

Shadowbrokeren var også et af de store ubesvarede mysterier, som jeg havde håbet på at se mere til i 2'eren eller 3'eren, så jeg kan kun være tilfreds med historiens elementer, og udførelsen fejler bestemt heller ikke noget.

Spif: Kan du anbefale tegneserierne? Jeg overvejede at købe dem, men så læste jeg nogle meget negative anmeldelser og droppede det.
UncannySlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 401


Indlægaf spif2001 » 8. sep 2010 06:16

UncannySlayer skrev:Spif: Kan du anbefale tegneserierne? Jeg overvejede at købe dem, men så læste jeg nogle meget negative anmeldelser og droppede det.

De er ikke særlig godt tegnet, har ikke den store detaljegrad og historien er så som så. De eneste karakterer fra ME2, der er med, er The Illusive Man, Aria T'Loak, Miranda og selvfølgelig Liara T'Soni. Det er dog meget skægt at se Mass Effect blive toonified.

Man skal være hardcore Mass Effect fan for at købe dem.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf CaioN » 8. sep 2010 11:17

Jer der har gennemført det: Hvordan er længden i forhold til eksempelvis Project Overlord?
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf UncannySlayer » 8. sep 2010 11:25

Spif: Ok; så tror jeg bare, at jeg holder mig fra dem...

CaioN: Længden er ca. den samme - måske en smule længere....
UncannySlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 401


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf PeLeF » 28. sep 2010 07:27

Nogen der ved om de DLC's man gennemfører efter storylinen er færdig, bliver sat på ens karakter til Mass Effect 3?
Jeg tror det gør, da Liara på et tidspunkt til sidst i Lair of the Shadowbroker nævner at man har "destroyed the collectors".
Så mon ikke BioWare har taget højde for det?
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf Jainay » 12. okt 2010 18:45

100% de har, de tager sgu højde for alt, ellers kommer det hen af vejen.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron