Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf spif2001 » 4. aug 2010 09:26

Så er Firepower Pack klar til download for 160 point. Beskrivelse:

The Firepower Pack adds three new weapons to Shepard's armor locker: When a “heavy” pistol won’t do the job, the Phalanx brings the bang! It hits like a hand cannon and features an integral laser sight for a whole new aiming experience! Ever wanted a sniper rifle without the scope or an assault rifle without the recoil? The Mattock heavy rifle is a hybrid of the two, a semi-auto beast usable by any class with an assault rifle skill! The Geth Plasma Shotgun is a three-barreled monster that creates plasma the right way -- on impact! Charge it up for even greater damage, or blast away rapid-fire at longer ranges than normal shotguns!

Link til xbox.com

Se våbnene i brug (PC)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=D_c_RD7kmQY[/youtube]
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Dirty Harry » 6. aug 2010 23:50

Der er et musik nummer som jeg leder efter, der bliver spillet i dette klip:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ATj3tIqSj5g[/youtube]

Det er det hvor The Illusive Man går på scene og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad det stykke musik hedder! Selv om jeg har Mass Effect 2 soundtracket synes jeg ikke det er til at finde overhoved på det!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Mike.B » 7. aug 2010 06:30

for mig at høre lyder det meget som musikken i Starcraft 2 ghosts of the past traileren men desværre har jeg lige som dig ikke kunnet finde et navn til musikken..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf Mike.B » 7. aug 2010 07:00

jeg fandt det.. det hedder Akkadian Empire af Audiomachine

http://www.youtube.com/watch?v=OLG8-jFPkeY
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf PeLeF » 7. aug 2010 10:28

Dirty Harry skrev:Der er et musik nummer som jeg leder efter, der bliver spillet i dette klip:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ATj3tIqSj5g[/youtube]

Det er det hvor The Illusive Man går på scene og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad det stykke musik hedder! Selv om jeg har Mass Effect 2 soundtracket synes jeg ikke det er til at finde overhoved på det!


Two steps from hell - Heart of Courage.

Det er også den der bliver brugt i launch traileren. Men den er ikke ejet af Bioware, så nok derfor den ikke er på soundtracket.
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Dirty Harry » 7. aug 2010 12:19

PeLeF skrev:
Dirty Harry skrev:Der er et musik nummer som jeg leder efter, der bliver spillet i dette klip:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ATj3tIqSj5g[youtube]

Det er det hvor The Illusive Man går på scene og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad det stykke musik hedder! Selv om jeg har Mass Effect 2 soundtracket synes jeg ikke det er til at finde overhoved på det!


Two steps from hell - Heart of Courage.

Det er også den der bliver brugt i launch traileren. Men den er ikke ejet af Bioware, så nok derfor den ikke er på soundtracket.


Mange tak! Fandme et godt stykke musik synes jeg.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Mr. Aggiz » 15. aug 2010 15:59

Er gået igang med, at køre spillet igennem på Insanity, men er gået lidt i stå...

Er nået til der hvor man er på planeten Horizon, lige inden man møder Ashley Williams. Jeg skal have startet op for de der kanoner, så man kan skyde rumskibet ned, men jeg dør altid efter kort tid af de skide Husks eller af de der pukkelrykkede sataner.

Er der nogen, som kan forklare hvordan de kom igennem denne del af spillet?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Ink129 » 15. aug 2010 16:34

Det, jeg gjorde, var at sætte mine teammates op på vognen til venstre lige, når man kommer ind i området. Her kunne de to scions ikke skade mine teammates med deres shockwaves. Som heavy weapon havde jeg dog den der "mini nuke" med mig (kan ikke huske, hvad den rigtig hedder). Den kunne klare de to scions med et enkelt skud.

Ellers: hold afstand til de to scions og undgå deres shockwaves, mens dine teammates står på vognen. Hvis du selv eller nogle af dine teammates har incinerate og/eller warp, så er disse rimeligt effektive mod både scions og husks. Brug dit heavy weapon mod scions. Husk: når armor'et er skudt væk på husks, så gå efter deres ben; det er pænt effektivt.

Men det er rimelig tricky uden "mini nuke", vil jeg tro. For det gælder om at holde øje med både scions og husks. Måske dine teammates kan holde rimeligt godt styr på husks fra vognen med deres firepower og abilities, mens du hovedsagelig fokuserer på de to scions?

Dette var det eneste, som jeg lige kunne hjælpe med :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf spif2001 » 15. aug 2010 18:36

Gode råd fra Ink129 :)

[Minor spoilers]

Jeg havde også lidt ballade med den kamp, og endte med nogenlunde samme taktik som Ink129. Sørg for at holde dine mates oppe på platformen til venstre i området, og måske slippe dem lidt løs, når Praetorianen dukker op.

Det jeg generelt gjorde igennem hele mit Insanity run var, at tage så mange side missioner, som jeg overhovedet kunne finde, inden jeg tog de store historie missioner. Ikke alene er man så højere level og har flere / stærkere powers, men man når også at finde / købe flere upgrades til armor, våben og powers. Boost til alles shield, våben damage og power damage er et must.

Så sørg for at finde alt når du tager på missioner. Upgrades er ikke svære at finde, men hvis man ikke leder efter dem, så finder man dem jo heller ikke. ;)

Upgrade, upgrade, upgrade...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf SteffaRRRn » 15. aug 2010 18:51

Har lige et spørgsmål af interesse:

[SPOILER, sådan da :p]

Hvad er det for en planet man ser i baggrunden, bag the illusive man? Skal det forestille en planet der er igang med at blive skabt?
Senest rettet af SteffaRRRn 15. aug 2010 18:53, rettet i alt 1 gang.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Mr. Aggiz » 15. aug 2010 18:52

spif2001 skrev:Det jeg generelt gjorde igennem hele mit Insanity run var, at tage så mange side missioner, som jeg overhovedet kunne finde, inden jeg tog de store historie missioner. Ikke alene er man så højere level og har flere / stærkere powers, men man når også at finde / købe flere upgrades til armor, våben og powers.


Prøver også at tage så mange sidemissioner, men vil bare rigtig gerne have Sniper Riflen, som får når man er på Collector skibet. Eftersom at jeg bedst kan lide, at spille som en Sentiel er det jo ikke muligt at få det våben før.

Tak til jer begge, vil prøve at bruge den taktik næste gang jeg spiller.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf spif2001 » 15. aug 2010 19:01

SteffaRRRn skrev:Har lige et spørgsmål af interesse:

[SPOILER, sådan da :p]

Hvad er det for en planet man ser i baggrunden, bag the illusive man? Skal det forestille en planet der er igang med at blive skabt?

Det er en stjerne - en rød kæmpe - altså en stjerne i sine sidste dage (astronomisk set).
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf NewTymer94 » 21. aug 2010 14:54

spif2001 skrev:
SteffaRRRn skrev:Har lige et spørgsmål af interesse:

[SPOILER, sådan da :p]

Hvad er det for en planet man ser i baggrunden, bag the illusive man? Skal det forestille en planet der er igang med at blive skabt?

Det er en stjerne - en rød kæmpe - altså en stjerne i sine sidste dage (astronomisk set).



Hvis du også kigger på den igennem spillet vil du lægge mærke til at hvis du laver paragon playthrough bliver stjernen blå, men hvis det er renegade bliver den rød.
NewTymer94
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Indlægaf spif2001 » 7. sep 2010 12:36

Så er Lair of the Shadow Broker oppe: http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... ?cid=SLink

2GB for 800 point
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Ink129 » 7. sep 2010 12:54

Så er Lair of the Shadow Broker ved at downloade. Har generelt været ganske tilfreds med ME2 DLC indtil videre, men jeg tror og håber, at dette bliver virkelig epic. Jeg krydser fingre :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron