Xboxlife forum

Bring Down the Sky *Spoilers*

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Bring Down the Sky *Spoilers*

Indlægaf phijen » 11. aug 2008 10:59

Bedre sent end aldrig? Jeg fik først downloadet BDS i går selvom det har været på markedet i et lille halvt års tid. Jeg blev ikke skuffet :)

Marker Teksten for at læse:

Til at starte med blev jeg mindet om at man skal starte forfra (med mindre man er på vej igennem spillet alligevel), fordi man ikke bare sådan lige kan fortsætte efter man har gennemført storyline. Please sig jeg ikke var den eneste der havde regnet med at kunne udforske resten af galaksen efter man havde nakket Saren? :oops:

Efter en hurtig afsløring af Saren som bandit skyndte jeg mig at flyve til asteroiden X57 der svæver igennem samme system som selveste Eden Prime ligger i. En times tid senere sidder jeg og smiler fra øre til øre og har endnu engang reddet mange millioner liv fra den visse død. Fuck en fed spiloplevelse. Fra man lander til man vinder.


Og så koster det kun 40 kr :D
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf The Riddick » 11. aug 2008 11:05

husk lige og skriv spoiler :)
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf phijen » 11. aug 2008 11:08

Jeg prøvede faktisk at holde mig fra at spoile noget somhelst og du må undskylde hvis jeg fik spoilet det for dig.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf Gamemakerman » 11. aug 2008 11:12

Har rettet lidt på indlæget da der er voldsomt store spoilers hvis man ikke har spillet Mass Effect endnu.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf The Riddick » 11. aug 2008 11:13

hæ osse helt i ordem, jeg ved heller ik om det er en spoiler, kunne bare godt lyde som en.
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf phijen » 11. aug 2008 11:16

Gamemakerman skrev:Har rettet lidt på indlæget da der er voldsomt store spoilers hvis man ikke har spillet Mass Effect endnu.


Årh! Det er smart gjort det med at man skal markerer teksten for at kunne læse den :)
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf Glide » 12. aug 2008 18:51

Fint DLC til prisen i mine øjne, men kunne sagtens klare lidt længere missioner ala. Noveria eller Feros ville ikke skade :)
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Indlægaf phijen » 12. aug 2008 19:01

Jeg synes faktisk at lægden var temmelig meget lig de to du nævner. Jeg er selv på Feros lige nu og er ved at være ved vejs ende og det har ikke taget mig meget mere end en times tid. Men det er måske fordi jeg ignorerer de mini quests der er :P Jeg skal være Renegade denne gang 8)
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf Glide » 16. aug 2008 22:46

Så burde du også tage de quests, for du har mulighed for renegade points i nogen af dem. Og at du får paragon point betyder ikke du mister renegade.
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Indlægaf phijen » 17. aug 2008 14:02

I know :) Men har snart gennemført det og klarer mig fint uden ;)
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron