Xboxlife forum

Hjælp hvilken Class skal jeg være?

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hjælp hvilken Class skal jeg være?

Indlægaf EarthlyChimera » 4. apr 2008 17:34

Hey..

Jeg ville lige spørge jeg om hvilken Class skal jeg være i Mass Effect for at få de fleste Achievements i første omgang?

Jeg har selv tænkt på denne her.

Class: Soldier.
Reputation: War Hero.

For så kan jeg da få Pistol Expert, Shotgun Expert, Assault Rifle Expert og Sniper Expert.

Men hvad vil i foreslå?

Håber i kan hjælpe :D
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Indlægaf sCWasP » 5. apr 2008 02:04

altså med soldier skal du bare være klar på at du stort set ingen biotic evner har.

Personligt kan jeg godt lide vanguard, der kan du specialize i shotgun og samtidig have adgang til de fleste biotic abilities mener jeg.

War Hero er jeg 100% enig i :)
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf EarthlyChimera » 5. apr 2008 11:56

Fandt det her på en side.

Recommended career

Play as a War Hero Soldier first. By doing this, during your second play through you will have all of the money, weapons, and armor to use for the other careers.

Det lyder da ikke så dårligt.
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Indlægaf expose » 5. apr 2008 12:00

EarthlyChimera skrev:Fandt det her på en side.

Recommended career

Play as a War Hero Soldier first. By doing this, during your second play through you will have all of the money, weapons, and armor to use for the other careers.

Det lyder da ikke så dårligt.


Hvad nu hvis du ikke vil spille det igennem igen? Jeg ville få så meget ud af det som overhovedet muligt første gang. Jeg syntes personligt at bioticsne er for fede så lad være at undgå dem.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf EarthlyChimera » 5. apr 2008 12:10

Hvad kan sådan en bioticsne og hvilken Reputation har du sat på den? og Origin vis det overhovedet betyder noget..

Vil gerne have en så god start som muligt :)
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Indlægaf The Thing » 5. apr 2008 20:02

Hvorfor gå så meget op i det? Jeg tog bare det der faldte mig ind ;D... Vanguard, Earthling og Ruthless (:
Xbox 360 Pro (Falcon)
The Thing
Niveau 1
 
Indlæg: 97



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron