Xboxlife forum

"Bring Down The Sky" kan downloades nu (DLC)

Her diskuteres alt om Mass Effect.

"Bring Down The Sky" kan downloades nu (DLC)

Indlægaf ReneG » 10. mar 2008 16:05

Så er der kommet en ekstra bane/mission til Mass Effect, den koster 400 ms points og man kan få en ny achievement (50GS)
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644



Indlægaf sCWasP » 11. mar 2008 02:53

Dirty Harry skrev:http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=36806


Tja, det burde vel være lavet i den her section hvis vi skal være ærlige? Der er jo ingen pointe i en ren Mass Effect afdeling hvis folk aligevel bare laver Mass Effect topics andre steder ? :)
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf ReneG » 11. mar 2008 08:20

Hehe, det var også her jeg ledte efter om det var skrevet før..
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf Elgar » 19. mar 2008 16:30

Jeg har ikke rigtig set nogle kommentarer omkring kvaliteten af DLC? Jeg har endnu ikke selv fået taget mig sammen til at hente det, men det er mest fordi jeg er lidt bange for at det bare er endnu en "Secondary" planet uden så meget indhold.

Er der nogle der har spillet det igennem, som kan fortælle bare en smule om spiloplevelsen, uden at smide nogle spoilers ud?
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf palnatoke » 19. mar 2008 17:52

I bund og grund er det bare en ny sidequest, dog naesten bygget op fra bunden, og med sin egen planet.
der er nye omgivelser, og historien er faktisk spaendende...
hvis du kan li Mass Effect og kan undvaerre 400 points er det klart det vaerd...
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Elgar » 19. mar 2008 22:53

Okay. Kan ihvertfald godt undvære 400 point til noget Mass Effect.

Er det bare en "kedelig" planet med noget debris, en relic og så en undergrundshytte? Og er der nogle samtaler med mht. Historien?

EDIT: Aarh, fuck it. Who am I kidding? Jeg skal jeg have det lige meget hvad, så kan ligeså godt sætte den til at hente skidtet. ;)
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron