Xboxlife forum

Hvordan!?!? (Handler om Benezia) *Måske en lille spoiler*

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hvordan!?!? (Handler om Benezia) *Måske en lille spoiler*

Indlægaf Dr.Goat » 24. feb 2008 21:59

Hvordan dræbte i Matriarch Benezia!?
Hun er totalt imba og nakker mig hver gang efter gang.
Det er lige efter den der snak man har med hende, hvor hun til sidst mister besindelsen og går til angreb.
Kan virkelig ikke komme videre, og det værste er at jeg kun har den på "normal"
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Excellon » 24. feb 2008 22:01

[Spoiler]

Du skal slet ikke koncentrere dig om hende men derimod om de allies hun tilkalder hele tiden... efter som du dræber dem og hun tilkalder flere falder hendes power level eller hvad det nu hedder...

det er sådan set en utrolig let fight når man lige ved man ikke skal angribe hende :)

[Spoiler slut]
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


Indlægaf Dr.Goat » 24. feb 2008 22:03

Ja men det har jeg vidst klaret.
Det er på vejen op til hende ikk?
Jeg taler om lige efter man har stået og talt med hende
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Ndrskv » 24. feb 2008 22:06

Hun tilkalder/summons nogle krogans og nogle asari commandos der kommer frem i hjørnerne af rummet... Nak dem først, og så brug lidt kugler på Matriarch Benezia bagefter... Måske tilkalder hun en omgang allierede mere... Men så skulle du klare hende..
Ndrskv
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Excellon » 24. feb 2008 22:06

ahh der... hehe bare kast noget på hende sådan at hun ikke kan bruge sine biotics (kan ikke huske om hun er immune over for det)... jeg brugte bare marksmanship (skyd hurtigere med pistolen) og så min biotics så røg hun hurtigt ned... men ved ikke lige om du har den :)
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


Indlægaf Dr.Goat » 24. feb 2008 22:07

Faktisk bliver jeg taget af hendes massive hær af folk der stormer op for at hjælpe hende.
Har prøvet at få hende ned med nakken, men efter det er det så godt som umuligt at skyde de 3 der står og sprayer. Man har intet dække.
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Dr.Goat » 24. feb 2008 22:10

Hmm jeg tror jeg vil prøve at gå efter hendes summons først nu så : )
Har slet ikke tænkt det som en mulighed.
Jeg har ingenting at kaste på hende :S Er soldier så har heller ingen biotics ; )
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Kaver DK » 24. feb 2008 22:24

Det jeg gjorde som soldier var, at jeg skyndt mig at løbe rundt på den der ledge agtige ting man er på. Og så skyde hendes allies en efter en.. bare lad være med at løbe hen hvor de står :P
Billede
Kaver DK
Niveau 2
 
Indlæg: 199


Indlægaf Dr.Goat » 24. feb 2008 22:25

Kaver DK skrev:Det jeg gjorde som soldier var, at jeg skyndt mig at løbe rundt på den der ledge agtige ting man er på. Og så skyde hendes allies en efter en.. bare lad være med at løbe hen hvor de står :P


Men de jagter jo en?
Og så kaster de "shockwave-bomber" så man bliver lammet, og derefter gennemhullet imens man ligger ned : O
- Og hvis jeg bare bliver stående så lammer Benezia mig, hvorefter det er for sent at rejse mig op :?
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf omega2oo5 » 24. feb 2008 23:52

Jeg tog sku bare min Assault Riffle med Overkill, knaldede en masse bønner i hende og hun døde. Tog et par forsøg dog :) (går ud fra det er scenen hvor hun har snakket om hvordan hendes sind er styret)

Mine to følgesvende tog dog også dem der kom op af trapperne for mig imens.
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf Unklemac » 25. feb 2008 00:39

Dr.Goat hvis du er soldier, og ikke har nogle med biotics in the gruppe, så kan det anbefales. Lift, Push og den hvor de bliver lammet i x antal sekunder er godsend.

Så kan du fylde folk med shots mens de svæver, og holde bedre crowd control som eks. ved den anden del af Benezia.

Have fun.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf palnatoke » 25. feb 2008 09:00

Ligeså snart runden starter, så løb helt over i venstre side i banen, og op a trapperne, så du står på den modsatte side a Rachni tanken...
så kan hun ikke ramme dig med Biotics.
men pas på sniperne...
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf TMThomsen » 25. feb 2008 09:10

Hm brugte bare lift på hende og skød hende mens hun var i luften. Jeg var åbenbart heldig med mit build.
TMThomsen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Tak ! :]

Indlægaf Dr.Goat » 25. feb 2008 17:21

Endelig!!
Benezia er nu blevet jævnet med jorden sammen med hendes "body-guards"
Jeg fandt ud af at det nok var en god idé ( :roll: ) At give mine 2 hjælpere lidt bedre armor på, end de hele tiden har haft...
Dernest gav jeg dem også nogle våben upg's (da de slet ikke havde nogle)
Det gjorde det hele meget lettere.
Derefter bruge jeg (næsten) alle jeres råd : )
Tak
-Dr.Goat
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Dr.Goat » 25. feb 2008 17:47

Synes godt autosafe kunne være mere synlig...
Glemte alt om at gemme og døde en god bid længer henne -
Det hele om igen x(
Dr.Goat
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron