Xboxlife forum

Våben træning.

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Våben træning.

Indlægaf ZtinKi » 4. feb 2008 17:03

Nu har jeg spillet Mass Effect i nogle timer, og indtil videre kun brugt shotgun og pistol. Nu læste jeg så at man skulle bruge assault rifler som main våben. Jeg er bare untrained i det, vanguard, og jeg er lige blevet Spectre. Jeg blev fortalt inde i spillet at jeg kunne få noget træning, men hvor? :?

Håber i kan hjælpe.
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf JazzAss » 4. feb 2008 18:34

Det de i spillet siger er, at du kan som Spectre har adgang til "special training", men det betyder bare at du få endnu en skill du kan putte point i, på linie med fx. Pistols, Assault Training eller Vanguard.

Du kan IKKE træne dig til at få skills i Assault Rifle, hvilket gør det til et mindre effektivt våben. Hvorfor er du du har overbevist dig selv om, at du absolut skal bruge det?
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf ZtinKi » 5. feb 2008 14:12

Det var fordi jeg havde læst at det var godt :)
Jeg har fortrudt de steder hvor jeg har sat mine skillpoints. Kan jeg 'resette' dem? :(
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf Électrodude » 5. feb 2008 14:35

bare brug pistol... Saa er du en rigtig Spectre :)
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf JazzAss » 5. feb 2008 15:30

ZtinKi skrev:Det var fordi jeg havde læst at det var godt :)
Jeg har fortrudt de steder hvor jeg har sat mine skillpoints. Kan jeg 'resette' dem? :(

Du kan fortryde tildeling ved at trykke X, men kun indtil du forlader skillbilledet eller skifter til en anden figur. Derefter må du begynde spillet forfra.

I øvrigt kan du som Vanguard slet ikke bruge skillpoints på Assault Rifle-træning (med mindre du har fået den achievement der hedder Assault Rifle Expert, som gør det muligt at vælge Assault Rifle-træning som skill på nye figurer).
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf ZtinKi » 5. feb 2008 16:03

Tak for hjælpen :) Jeg har åbenbart spildt mine talentpoints, men det går sgu nok :)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf JazzAss » 5. feb 2008 16:13

Personligt havde jeg ingen problemer med at klare mig gennem spillet med pistol og sniper rifle, og jeg bruger nu kun shotgun, og det går også fint, men om du har spildt dine point skal jeg ikke kunne sige :)
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron