Xboxlife forum

Mass Bull på Fox. Support vores hobby.

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass Bull på Fox. Support vores hobby.

Indlægaf leegames » 29. jan 2008 22:59

Som de fleste sikkert har set, så udtalte bl.a "Forfatteren" Cooper Lawrence, sig i knap så pæne vendinger i FOX News' indslag omkring Mass Effect.
(google hvis I ikke har)

Nu er der så en online petition oppe at køre for at få Fox til at give en officiel undskyldning..

Tænkte den kunne have interesse, når alt kommer til alt, er det ikke så behageligt at høre spil blive hængt ud stort set altid i pressen, bare fordi "det er lette point".

Linket kommer her

http://www.petitiononline.com/mod_perl/ ... i?foxnews9
Senest rettet af leegames 29. jan 2008 23:47, rettet i alt 1 gang.
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf Électrodude » 29. jan 2008 23:08

Fox newbs er desvaerre kendt for at spinde al slags historie til ukendelig... Saa det overraskede mig ikke at Mass Effect blev fordomt/overdrevet pga. et lille "sex scene"
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf leegames » 29. jan 2008 23:15

Helt enig, var heller ikke specielt overrasket.

Men det er netop deri problemet ligger.
Ser ud som om de fleste gamere stiltiende accepterer at deres hobby er genstand for nedgørelse og hån fra individer der sætter en ære i INTET at vide om det de udtaler sig om.

Så når det nu endelig ser ud til at folk er vågnet op omkring en sag, kunne man jo håbe, at den ville sætte præcedens.

Og en online petition er da et skridt i den rigtige retning, om ikke andet for at vise, at gamere ikke kun siger "WTF N00B GTFO" og derefter sætter sig hen og surmuler, mens de planlægger et nyt Columbine.
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf MirageDK » 29. jan 2008 23:17

Nah...

Cooper Lawrence er kommet med en formel undskyldning.

http://www.gamesradar.com/gb/xbox360/ga ... ionId=1006
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf leegames » 29. jan 2008 23:24

MirageDK skrev:Nah...

Cooper Lawrence er kommet med en formel undskyldning.

http://www.gamesradar.com/gb/xbox360/ga ... ionId=1006


Har jeg set..men
1: en undskyldning? Hvis man "fortaler sig (I recognise that I misspoke)" rammer man LIDT ved siden af, hun udtalte sig stærkt kritisk og nedgørende om noget hun intet anede om.
2: en undskyldning på "gun-point" er ikke meget værd. Selvfølgelig prøver hun at lave damage control, da det tydeligvis har presset hendes bogforretning på Amazon.
3: hvis vi skal kaste skylden på Fox, som hun jo også prøver, istedet for at tage et ordentlig ansvar for ikke selv at researche, så er den petition nødvendig for en formel undskyldning.
4: og for at "lægge en dæmper" på Fox´ (og medier generelt) hysteriske hetz på spil, er denne petition en god indgangsvinkel.

Personligt, vil jeg dog absolut ikke kalde det hun leverede der en undskyldning, men nærmere et forsøg, på at redde hendes karriere, da hun blev ramt økonomisk.

edit: punkt 4, men kan se næste post sagde det også :)
Senest rettet af leegames 29. jan 2008 23:30, rettet i alt 2 gange.
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf MirageDK » 29. jan 2008 23:29

"I really regret saying that, and now that I've seen the game and seen the sex scenes it's kind of a joke," she continued. "I've seen episodes of [the ABC television show] Lost that are more sexually explicit."


Synes jeg virker temmelig meget som en undskyldning.

Men det kunne da uden tvivl være rat med en formel undskyldning fra FOX.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf leegames » 29. jan 2008 23:32

MirageDK skrev:
"I really regret saying that, and now that I've seen the game and seen the sex scenes it's kind of a joke," she continued. "I've seen episodes of [the ABC television show] Lost that are more sexually explicit."


Synes jeg virker temmelig meget som en undskyldning.

Men det kunne da uden tvivl være rat med en formel undskyldning fra FOX.


hvilket også var emnet på denne tråd ;)
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Re: Mass Bull på Fox. Support vores hobby.

Indlægaf MirageDK » 29. jan 2008 23:35

leegames skrev:Som de fleste sikkert har set, så udtalte "Forfatteren" Cooper Lawrence, sig i knap så pæne vendinger i FOX News' indslag omkring Mass Effect.


Njo men nu henviser du jo selv til Cooper Lawrence, og det var jo ikke FOX' egen holdning der kom til udtryk i indslaget.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf bjaelkesex » 29. jan 2008 23:36

Men de støttede op om hende bagefter.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Emilius » 29. jan 2008 23:39

Totalt enig i mere eller mindre alting, Leegames!

Jeg så også hendes indslag på Fox, men hun er sådan set ikke problemet i sig selv - Problemet er, som trådens navn antyder, Fox.

Det var da vist hende TV-værten, der sagde noget med "The sex scenes in Mass Effect leaves nothing to the imagination!". Hvor lamt... og mon ikke Fox har noget "mere beskidt" på programmet?:S

Fox kunne da i det mindste holde op med at digte videre på historien..! Men hovedroblemet er at personer som Cooper Lawrence overhovedet for lov til at komme med et indslag i TV, om noget så usandt og så langt ude.

Det ærgrer da også mig at se, hvor meget spil bliver hængt ud i medierne, ofte af arrogante journalister osv., der simpelthen bare skriver hele artikler/nyhedsindslag i mere eller mindre total ignorans. Eller Jack Thompson, der lige skulle pisse på de afdøde ved Virginia Tech, han skulle da lige give spil skylden, selvom politiet ikke engang havde ransaget morderens lejlighed. Mage til frækhed! Og det er min pointe; Idioti er der nok af, faktisk kunne det blive en eksportvare for USA i fremtiden - Vi må bare lære at ignorere det og for alt i verden ikke give dem en plads i hverken aviser og nyhederne, og skal der være idioti i medierne, så lad da EB og BT og USA's svar på EB, klare det... ikke landsdækkende TV, hverken i DK eller USA.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Re: Mass Bull på Fox. Support vores hobby.

Indlægaf leegames » 29. jan 2008 23:52

MirageDK skrev:
leegames skrev:Som de fleste sikkert har set, så udtalte "Forfatteren" Cooper Lawrence, sig i knap så pæne vendinger i FOX News' indslag omkring Mass Effect.


Njo men nu henviser du jo selv til Cooper Lawrence, og det var jo ikke FOX' egen holdning der kom til udtryk i indslaget.


Der er nu kommet et "bl.a" i første post.. så skulle den være klaret ;)

Vil nu lade tråden være, i håb om noget støtte omkring den petition, og en god debat her.

"It is a pastime of illiterate, wretched creatures who are stupefied by their daily jobs; a machine of mindlessness and dissolution".
Georges Duhamel, fransk anerkendt forfatter

Udtalt i 1930 IKKE om spil, men om film...
ak ja... i det mindste lærer vi da af vores fejltagelser? ;)
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf KebabKo » 30. jan 2008 00:20

Wow.. havde slet ikk set det før nu..

CONTROL FREAKS! Com' the f**k on!!

Deres 17 årige børn aner da ikk engang hvordan en kvinde ser ud forneden.. utroligt sådan en kulturforskel der er..

Ville hellere leve i irak end i usa.. føj det for meget! Dumme dumme dumme blondine. Kæft hvor bliver jeg da gal når jeg høre på sådan en k*******..
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Re: Mass Bull på Fox. Support vores hobby.

Indlægaf Électrodude » 30. jan 2008 02:00

leegames skrev:"It is a pastime of illiterate, wretched creatures who are stupefied by their daily jobs; a machine of mindlessness and dissolution".
Georges Duhamel, fransk anerkendt forfatter

Udtalt i 1930 IKKE om spil, men om film...
ak ja... i det mindste lærer vi da af vores fejltagelser? ;)


ak ja :roll: ... Synes ogsaa at ringe research og grove logn er dagens opskrift i nutidens Amerikanske nyhedsmedier
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf polakski » 30. jan 2008 11:32

KebabKo skrev:Wow.. havde slet ikk set det før nu..

CONTROL FREAKS! Com' the f**k on!!

Deres 17 årige børn aner da ikk engang hvordan en kvinde ser ud forneden.. utroligt sådan en kulturforskel der er..

Ville hellere leve i irak end i usa.. føj det for meget! Dumme dumme dumme blondine. Kæft hvor bliver jeg da gal når jeg høre på sådan en k*******..


Du staver godt nok til "ko" med mange o´er :D
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf KebabKo » 30. jan 2008 12:34

polakski skrev:
KebabKo skrev:Wow.. havde slet ikk set det før nu..

CONTROL FREAKS! Com' the f**k on!!

Deres 17 årige børn aner da ikk engang hvordan en kvinde ser ud forneden.. utroligt sådan en kulturforskel der er..

Ville hellere leve i irak end i usa.. føj det for meget! Dumme dumme dumme blondine. Kæft hvor bliver jeg da gal når jeg høre på sådan en k*******..


Du staver godt nok til "ko" med mange o´er :D


Der skulle vist have stået kæl****..

Overdrev måske lidt hehe..

kæft en kæl****!
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron