Xboxlife forum

Emily Wong er væk?

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Emily Wong er væk?

Indlægaf Kaver DK » 25. jan 2008 14:08

Hej :)

Jeg er igang med min anden gennemspilning (nu på hardcore), og har klaret dem med Emily Wong (hende journalisten) indtil der hvor jeg skal snakke med hende efter jeg har sat en "bug" i C-Sec headquarters. Fint nok. Problemet er bare at hun er der bare ikke, har ledt hele Citadel igennem men uden held.

Og så uden foran Embassies er der et Udråbstegn, som om at der er et point of interest. Men der er heller ingenting, ved ikke om det har noget med hende at gøre? håber der er nogen der kan hjælpe :P
Billede
Kaver DK
Niveau 2
 
Indlæg: 199


Indlægaf Dirty Harry » 25. jan 2008 14:10

Det er sket for mig at hun pludselig var væk, men det sjove var at jeg kunne stå lige ved siden af det sted hvor hun stod sidst og jeg kunne stadig hører hende.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Kaver DK » 25. jan 2008 14:13

Dirty Harry skrev:Det er sket for mig at hun pludselig var væk, men det sjove var at jeg kunne stå lige ved siden af det sted hvor hun stod sidst og jeg kunne stadig hører hende.


Kunne du snakke med hende og sådan?
Billede
Kaver DK
Niveau 2
 
Indlæg: 199


Indlægaf Dirty Harry » 25. jan 2008 14:17

Nej desværre ikke - der var hun totalt væk, pistborte....
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Kaver DK » 25. jan 2008 14:39

Okay.. det er enormt irriterende at hun bare sådan er skredet :O
Billede
Kaver DK
Niveau 2
 
Indlæg: 199


Indlægaf JazzAss » 31. jan 2008 12:45

Fsva. udråbstegnet som du mistænker for at være hende, så prøv at gå ind i Map (efter at have trykket start), og flyt cursoren henover udråbstegnet, så viser den hvilken mission det har med at gøre.

Umiddelbart ville jeg i øvrigt ikke bruge mere tid på det, men vente til lockdown på citadellet, så burde hun dukke op igen.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf Kaver DK » 3. feb 2008 16:09

JazzAss skrev:Fsva. udråbstegnet som du mistænker for at være hende, så prøv at gå ind i Map (efter at have trykket start), og flyt cursoren henover udråbstegnet, så viser den hvilken mission det har med at gøre.

Umiddelbart ville jeg i øvrigt ikke bruge mere tid på det, men vente til lockdown på citadellet, så burde hun dukke op igen.


Okay, det er hendes mission, ordner hende bare senere så. Tak for hjælpen :)
Billede
Kaver DK
Niveau 2
 
Indlæg: 199



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster