Xboxlife forum

En ny Jack Thompson

Her diskuteres alt om Mass Effect.

En ny Jack Thompson

Indlægaf Sarbaek » 16. jan 2008 09:55

Faldt lige over en vis hr Kevin McCullough's indlæg omkring Mass Effect.

Hvis man ser bort fra den enorme usaglighed er det ret underholdende læsning: Ekstern Link

Her følger han op på det respons han har fået: Eksternt Link

Happy reading :)
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf palnatoke » 16. jan 2008 11:18

Hold da op :?

It's called "Mass Effect" and it allows its players - universally male no doubt - to engage in the most realistic sex acts ever conceived. One can custom design the shape, form, bodies, race, hair style, breast size of the images they wish to "engage" and then watch in crystal clear, LCD, 54 inch screen, HD clarity as the video game "persons" hump in every form, format, multiple, gender-oriented possibility they can think of.


Hvordan?????????

Jeg vil da ekstremt gerne vide hvordan jeg vaelger bryst stoerrelse :D (isaer paa min male shepard ;))

Jeg troede kun man kunne aendre ansigtet :?

Men i saa fald vil jeg gerne have en 3 benet shepard, uden arme, men med roed hud, og og indbyggede haandtag paa siden af hovedet..
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf bjaelkesex » 16. jan 2008 11:25

Billede

:D :D :D
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf billycorgan » 16. jan 2008 11:36

jeg har fået ny bedste ven! han lyder da helt fantastisk up-to-date!
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf leegames » 16. jan 2008 12:01

Hmm var ikke sikker.. men nu ved jeg hvordan det føles når ens hjerne imploderer.

Det er skræmmende hvordan han bevidst lyver og ignorerer alle facts...

for resten, det eksempel han nævner i del 2 med at surt gamer-nerd brev, i den del har han bevidst fjernet den sidste linie, hvor skribenten skriver

"kan du se hvad jeg gjorde der, jeg kan også lave fuldstændig ubegrundede påstande i min tekst"

bare tjek den oprindelige post.

Eller ved nærnere eftertanke, lad være, jo færre hits den mand har, desto bedre.

Suk
Senest rettet af leegames 16. jan 2008 12:49, rettet i alt 1 gang.
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf Électrodude » 16. jan 2008 12:42

yes sir... endnu en man som skriver utrolige breve om comp spil... Men ved ikke en skid om det, Vi kan sgu ikke faa nok af dem hva? (America)
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron