Xboxlife forum

ME, GoW eller Assassins Creed?

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf teko92 » 10. jan 2008 15:24

Alle virkeligt gode spil -> har spillet alle med meget stor fornøjelse. Men hvis der kun skal væges et så ville Mass Effect være mit valg. Købte det ved gameplay.co.uk til £29.95 ... ved ikke hvad pris den står til nu.

Ingen online del så hvis du vil explore "online" universet så er GoW eneste mulighed.
teko92
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf Tobes » 11. jan 2008 18:46

Wow, sikke en masse gode svar!


Vælger sgu nok Mass Effect selvom, jeg synes, det ser enormt kedeligt ud, og jeg aldrig har spillet KOTOR.

Dog elskede jeg Oblivion; mulighederne, friheden og den kæmpe verden! Fantastisk spil, hvilket minder mig om, at jeg også skal have det til min box på et tidspunkt. :)

Assassins Creed har skuffet hos mange, og vil helt sikkert også gøre det her, så det venter jeg lige med.

Gears of War er stadig også fristende pga. den lave pris.
Losthilien, hvor har du set det til 160 kr?


Noget helt andet:
Er det noget med, at EB-Games kører med, at man kan købe et spil, og hvis man så ikke er tilfreds, så kan man få det byttet indenfor et vis antal dage?


Tak for svarene og jeres tid! :wink:
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Tobes » 19. jan 2008 17:48

Har modtaget og spillet Mass Effect; 2 timer, og så gav jeg op. Spillet er, efter min mening, lineært og kedeligt.

Desuden pissede save-systemet mig gevaldigt af, tidligere i dag.
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Ceerial » 19. jan 2008 17:49

Tobes skrev:Har modtaget og spillet Mass Effect; 2 timer, og så gav jeg op. Spillet er, efter min mening, lineært og kedeligt.


så er det ihvertfald heller ikke Assassin's Creed du skal have :lol:
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Elgar » 19. jan 2008 21:38

Tobes skrev:Desuden pissede save-systemet mig gevaldigt af, tidligere i dag.


Hvorfor dog? Jeg synes det virker upåklageligt.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf vat69 » 19. jan 2008 21:53

Tobes skrev:Har modtaget og spillet Mass Effect; 2 timer, og så gav jeg op. Spillet er, efter min mening, lineært og kedeligt.

Desuden pissede save-systemet mig gevaldigt af, tidligere i dag.


lineært lol har du overhoved kommet ud af citidal
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf leegames » 19. jan 2008 22:51

GoW er en super titel..kvalitet fremfor kvantitet dog, såfremt du ikke går nuts med multiplayer. Ass Creed.. synes det er en tynd kop te, og faktisk købte jeg den og Crackdown på samme tid, og det er konstant Crackdown der ender i mit drev.

Hvad med at tage Crackdown (199 i BB), dette spil er tættere på explore-sandbox og mario64 end GTA når alt kommer til alt...
også selvom det måske ligner en tynd GTA klon, er der timevis af sjov med at finde orbs, nakke løs, køre løb og generelt bare spilde tiden, på en fornøjelig måde... og friheden er feks noget jeg syntes føles MEGET mere rigtig her end feks Ass Creed.

Superhelte hoppe simulator der altid liiige ka tåle lidt mere spilletid :)

og yup... Eb og Game accepterer at du bytter til andet hvis du ikke kan lide spillet... (og skal du have mere tid en normalt, ka du få skrevet på bonen at det er gave til en senere dato, og så kan du i teorien selv bestemme "testtiden", hvis arbejde e.l. gør at du skal bruge et par dage ud over normalen)
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf Tobes » 25. jan 2008 22:56

Havde lige overset en ting, så trækker det med save-systemet tilbage. Det virker helt ubeklageligt, ja.

Til vat69, ja, jeg er kommet ud fra Citadel, men også kun ligeså lige.

Spillet er sikkert skide flot og godt sammensat osv., det fanger bare ikke mig. Gider heller ikke bruge tid på at sælge spillet, da coveret jo har en lille skade.

Til leegames, er netop ved at hente Crackdown demo, så må vi se, om det er mig.


Mit næste køb bliver uden tvivl Gears of War!
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Scurvy Lobster » 26. jan 2008 00:07

GoW er 100 gange mere lineært end Mass Effect, så det bliver spændende at se hvad du siger til det :)

Dog vil jeg mene, at GoW har nogle andre kvaliteter, som også gør det til et godt spil. Mass Effect er dog stadig mit valg af de to :)
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Tobes » 26. jan 2008 00:26

Scurvy Lobster skrev:GoW er 100 gange mere lineært end Mass Effect, så det bliver spændende at se hvad du siger til det :)

Dog vil jeg mene, at GoW har nogle andre kvaliteter, som også gør det til et godt spil. Mass Effect er dog stadig mit valg af de to :)


Tror egentlig bare, at jeg blev ret skuffet. Spillet har jo fået skyhøje anmeldelser, det levede bare ikke op til mine forventninger.
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Minimini » 5. feb 2008 23:25

Tobes skrev:
Scurvy Lobster skrev:GoW er 100 gange mere lineært end Mass Effect, så det bliver spændende at se hvad du siger til det :)

Dog vil jeg mene, at GoW har nogle andre kvaliteter, som også gør det til et godt spil. Mass Effect er dog stadig mit valg af de to :)


Tror egentlig bare, at jeg blev ret skuffet. Spillet har jo fået skyhøje anmeldelser, det levede bare ikke op til mine forventninger.


Ej, jeg synes GoW var MEGA fedt... Multiplayer pvp delen siger mig ikke det store... Men efter jeg gennemførte det på de 2 sværeste grader alene og spillede det igennem 2 gange til med min kammerat så synes jeg bare det blev vildere og vildere... Og så er det skide flot, tror sgu også jeg nupper det på pc snart :)

Men jeg har faktisk slet ikk hørt om gameplayet i ME...

Og jeg forsøger at skaffe assassins creed nu her :)

Men der kommer snart GTA-4 ikk?
Minimini
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf TagEnKiks » 5. feb 2008 23:33

29. April, så der er lidt tid til :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf ThomsonElite » 19. maj 2008 10:19

jeg vil klart sige, at Gears er et smukt spil, blood'n'gore på den rigtige måde, nogle intelligente våben og et super spil hele vejen rundt, online, single player, co-op singleplayer ... alt sammen holder ! dog er mit største OG ENESTE minus på multiplayeren, der er nogengange de her glitchere, altså folk der finder glitches som giver dem en helvedes masse fordele som f.eks at kunne bevæge sig alt for hurtigt og skyde samtidig, men det er jo ikek spillet men spilleren der så ødelægger oplevelsen for resten .

Mass effect er også et super lækkert spil, men som det er blevet sagt allerede, så kan det ikke sammenlignes med Oblivion, det er 2 vidt forskellige universer, hvor det ene er med slagvåben og magi og det andet er med skydevåben og class-specifiq evner .. men der er mange gode timer i det spil, og er man achievement whore, er der bare endnu flere timers spil :) det her spil er sådan et man spiller så jævnt meget man kan, hvis man først bliver fanget af det, i hvert fald igennem første gennemspil .. derefter bliver det mere et hygge spil med at lege explorer på alle planeterne og sådan ...

Assassin's Creed er, for mig, en lille skuffende oplevelse, jeg var med på THE GREAT HYPE op til udgivelsen .. men efter man er kommet ind i spillet, vænner sig til skuffelserne der var, er det faktisk rigtig fedt, men jeg må ærligt indrømme at det er lidt langtrukken .. men klart en oplevelse værd !
Peace is a Lie, There is passion
Through passion I gain strength
Through strengt I gain power
Through power I gain victory
Through Victory my chains are broken
ThomsonElite
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Twins x Beast x » 3. jun 2008 15:48

Folk Spiller Gow døgnet rundt og så bliver man ud fra min mening ikke træt af det hvis man bare er lidt god jeg synes du skal prøve Gow ..
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron