Xboxlife forum

Bedste armor?

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Bedste armor?

Indlægaf palnatoke » 15. dec 2007 20:55

Ja navnet siger jo lidt sig selv?
Hvad er den bedste armor jeg kan få?
er soldier, så den skal jo helst værre heavy :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Klintrup » 15. dec 2007 23:35

http://masseffect.wikia.com/wiki/Human_Armor#Survivor_X

Umiddelbart ville jeg sige Predator X eller Scorpion X :).
99.96% Human
Klintrup
 
Indlæg: 326


Indlægaf rasmusvn » 16. dec 2007 00:20

Hmm, de virker da noget "ringe".

Har selv en level 59 med en armor på omkring 504.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Indlægaf Underdog Dude » 18. dec 2007 16:19

Er spectre X (kan ikke lige huske det rigtige navn) ikke de bedste våben og armors?
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf palnatoke » 18. dec 2007 16:34

Jeg ved ikke om der er spectre armor, og jeg har heller ikke fundet ud af om man kan faa spectre x vaaben...
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Underdog Dude » 20. dec 2007 11:43

palnatoke skrev:Jeg ved ikke om der er spectre armor, og jeg har heller ikke fundet ud af om man kan faa spectre x vaaben...


Det kan man. HMW Guns.

Men det bedste armor er tilsyneladende Colossus.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Skinke » 20. dec 2007 12:14

Colossus er det bedste til alle undtagen Krogans.

Der er den bedste Rage/Battlemaster/Berserker/osv.. Det er Geth armoren. Navnene har samme stats, men forskellige farver.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf pwr » 12. jan 2008 14:21

Der er et glitch med armors som gør at man kan equippe en hvilkensomhe armor (f.eks. Heavy Armor på Adept). Virker også på squadmates, og interraciale armoer virker også - dog med visse display errors (F.eks. human armor på Krogan).

Tricket går ud på at finde den armor man vi equippe i listen, og så tælle nedefra i listen og op, indtil man er ved den armor man vil equippe. Derefter trykker man X, og kører ned til sidste upgrade i listen, og kører opqad intil man når samme antal pladser op som armoren var på.

Så trykker man Y, efterfulgt næsten lige efter, af et try på A. Gør man det korrekt vil equip lyden fremkomme og beskeden hvorvidt man vil equippe dette item vil være på skærmen. Tryk B.

Gå nu ned i bunden igen på den listen som er på skærmen (læg mærke til upgrade slots på de tin på listen er fucked up), og tæl igen op til det antal armoreren var på og tryk A (equip) Kig nu på min figur og se at vedkomne har armoen på.
pwr
Niveau 0
 
Indlæg: 25



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron