Xboxlife forum

1 million ME solgt

Her diskuteres alt om Mass Effect.

1 million ME solgt

Indlægaf spif2001 » 11. dec 2007 19:00

På kun 3 uger er Mass Effect gået forbi 1 million solgte spil mærket.

Meget godt klaret eftersom Halo 3 "kun" har solg 5 millioner kopier siden september.

Mass Effect trilogien kan da vist siges at være en "sure thing" ;)

http://www.xbox360fanboy.com/2007/12/11 ... 5-million/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 11. dec 2007 19:01

"solgt" som i "leveret til butikkerne"
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 11. dec 2007 19:02

bjaelkesex skrev:"solgt" som i "leveret til butikkerne"

Lidt svært at få andre tal jo...

Samme tal bliver brugt til alle spil.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Anonymous22 » 11. dec 2007 19:40

Rimelig nedernnn......
Anonymous22
 


Indlægaf morten p » 11. dec 2007 19:46

Stronghold skrev:Rimelig nedernnn......

hvorfor er det det?
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf vat69 » 11. dec 2007 19:48

morten p skrev:
Stronghold skrev:Rimelig nedernnn......

hvorfor er det det?


ja jeg forstår heller ikke hvad han mener
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf bjaelkesex » 11. dec 2007 19:57

spif2001 skrev:
bjaelkesex skrev:"solgt" som i "leveret til butikkerne"

Lidt svært at få andre tal jo...

Samme tal bliver brugt til alle spil.

Der er mange statistikker, der leverer "langt over disken" tal. Mest kendt er nok de månedlige NPD tal.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 11. dec 2007 20:02

Aner ikke en dyt om den slags oplysninger, men siger du at alle butikker i den ganske verden rapporterer ind et eller andet sted, at nu har de solgt så og så mange af det spil og så og så mange af et andet spil osv.?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 11. dec 2007 20:13

I tilfældet med NPD gør omkring 95% af butikkerne. Af de større butikker har kun Walmart fravalgt at gøre det.

Det skulle dog ikke undre mig om ikke ME ligger tæt på de tal når det kommer til salgstal. Det er jo utrolig populært og der er sikkert ikke mange der kan vente indtil PC udgaven næste år (derfor vil der også kunne ses en stigning i konsolsalget).
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 11. dec 2007 20:20

Ok - men en PC udgave? Det har jeg ikke hørt noget om.

Er det en officiel BioWare udmeldelse?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 11. dec 2007 20:29

Nej. Det er bare et gæt fra min side, men traditionen siger, at et Bioware (MS) spil også vil finde sin vej til PC i løbet af et års tid.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf palnatoke » 11. dec 2007 20:49

Honestly?

Saa tror jeg ikke Mass Effect naar frem til pc...

Det vil microsoft ikke tillade...

Det er en af de ting der faar folk til at koebe en xbox (Jeg koebte kun en xbox pga den kan lyse :D) men nevertheless, jeg mener faktisk det er spiff der paa et tidspunkt har udtalt at han kun har koebt boksen for at spille mass effect naar det kom :)


Og jeg haaber ikke det kommer til pc, da jeg nyder at mobbe en af mine venner med at han ikke kan spille mass effect fordi han ikke har en xbox :D
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf bjaelkesex » 11. dec 2007 20:53

Hvad med Gears of War, Lost Planet, Viva Pinata (og den liste fortsætter)?
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf palnatoke » 11. dec 2007 21:00

Ja okay, du har en pointe :)

Men jeg vidste ikke viva pinata kommer til pc.

Anyways, saa er jeg ikke sikker paa at det kommer.

Har det ikke laenge vaeret bestemt at Gears of War og Lost Planet skulle komme til pc?
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf bjaelkesex » 11. dec 2007 21:06

Ikke før de respektive spil havde været ude i noget tid. Der kommer heller ikke en annoncering lige med det samme (hvis jeg har gættet rigtigt). Det vil blot skade deres konsolsalg, da folk vil vente på pc udgaven i stedet og holde igen med deres konsolkøb.

Derfor har jeg også respekt for Microsoft's måde at udgive spil. Det har jo uden tvivl også påvirket det høje Mass Effect salg. Forstil dig/jer hvor 'lidt' Halo 3 ville have solgt, hvis det også kom til PC. Altså Xbox 360 versionen.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron