Xboxlife forum

1 million ME solgt

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf palnatoke » 11. dec 2007 21:10

Det kunne da ogsaa taenkes at det kommer til pc, Kan godt vaerre at microsoft foeler de kan tjene lidt ekstra penge.
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Krisgebis » 11. dec 2007 21:46

Er NPD numrene ikke kun numre for nordamerika?

Jeg læste et indlæg på gamespot, hvor en gut påstod at OXM havde interviewet nogle fra Bioware (det var en artikel i det nyeste magasin), hvor de direkte havde spurgt om ME 2 og 3 ville komme til andre konsoller.
Efter sigende skulle MS dog have købt rettighederne til at udgive dem også, så det ville ikke ske.
Det lyder lidt underligt (og må nok koste en formue), men havde jeg været MS havde jeg gjort det samme.

Havde de ventet til efter spillet blev udgivet, ville prisen kun blive højere.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf bjaelkesex » 11. dec 2007 21:49

Jo NPD er kun USA, men brugte det blot som eksempel.

Vi snakker ikke om andre konsoller, men direkte om en PC udgave.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Krisgebis » 11. dec 2007 21:56

Jeg tror ikke der findes noget samlet organ der tæller salg på samme måde i EU, derfor ville det nok være lidt svært at fremskaffe samlet antal solgt til forbrugeren.

Den sidste del af min post, var mere for lige at smide oplysningen derud. Det var ikke rigtigt for at kommentere til noget i direkte havde sagt :-)
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf StrudsDK » 11. dec 2007 21:59

palnatoke skrev:men nevertheless, jeg mener faktisk det er spiff der paa et tidspunkt har udtalt at han kun har koebt boksen for at spille mass effect naar det kom :)


Det var også derfor jeg købte en xbox igen :)
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf spif2001 » 11. dec 2007 23:02

palnatoke skrev:... jeg mener faktisk det er spiff der paa et tidspunkt har udtalt at han kun har koebt boksen for at spille mass effect naar det kom :)

Helt rigtigt. ;) In Bioware I trust! :D

Hvis Mass Effect var blevet annonceret til PS3 i stedet, var det den konsol jeg sad og spillede på nu.

Ville jeg dog være lidt træt af, da jeg er glad for mine xbox'e. Har brugt mange timer på BioWare spil på dem. KotOR, KotOR II (ikke BioWare, men spillet er jo bare en overbygning) og Jade Empire. Derudover har jeg spillet en del PC BioWare spil: Neverwinter Nights + expansions og umådeligt meget Baldur's Gate I og II + expansions, og deres Infinity Engine søskende + expansions.

Er endnu ikke blevet skuffet over en BioWare udgivelse. Jade Empire var lidt for meget button smashing imo, men historien og grafikken var fedest. Gad egentlig godt at se den opgraderede PC version, men gider ikke spille det igennem igen, da det er det BioWare spil jeg mindst har lyst til at spille.

Skal 100% sikkert have ME 2 og 3 - og en Xbox 720 hvis de ikke når at udgive de to sidste på 360'eren. Har de godt nok sagt de ville, meeen.....
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 14. dec 2007 15:52

NPD tallene for november er netop landet

360 MASS EFFECT MICROSOFT (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 6 473K

Som det fremgår er 473.000 eksemplarer langet over disken i USA.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 14. dec 2007 15:56

Så passer det jo nok meget godt med 1 million på verdensplan. Vildt...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron