Xboxlife forum

Mass Effect Companion Events *semi-SPOILER-free*

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass Effect Companion Events *semi-SPOILER-free*

Indlægaf RasmussenDK » 30. nov 2007 05:04

Jeg har altid synes at en af de fede ting ved Biowares spil er at se hvordan forskellige situationer udspiller sig alt efter hvilke NPC'er man har med sig i forskellige situationer. Hvilket i Mass Effect synes at være mere gennemført end nogensinde før!

Så jeg vil gerne opfordre til at folk til at skrive her hvis de har oplevet noget interessant/sjovt/fedt i forbindelse med en NPC i en given situation. Jeg vil gerne opfordre folk til at de ikke fortæller HVAD der sker da det jo ødelægger oplevelsen. Men derimod bare fortæller premisserne for situationen.

Ideen er evt. at de små sidemissioner vi alle render rundt og laver kunne blive lidt sjovere hvis man nu havde den rigtige NPC med. Eller man fik mere drama ved de store beslutninger!

Men husk ikke at afsløre for meget.

For bedre at Illustrere hvad jeg mener vil jeg gerne komme med det første eksempel;

Kode: Vælg alt
Hvis du spiller Paragon (Blå) og skal ned til Fist i Chora's Den så tag Wrex med.


Eksemplet her kender de fleste vel i forvejen og hvis ikke så enjoy. Jeg opdagede først den her (underholdende) Combo 2. gang jeg spillede og jeg sværger; jeg troede ikke på at tingene kunne gå SÅ meget anderledes end første gang.

Hvis ikke i lige kan komme på nogle specifikke situationer er i også velkommen til at give input om hvilke companions i har haft det sjovest med overall...

Anyway, Jeg håber det vil lede til nogle gode oplevelser... Enjoy!


EDIT: Jeg underskylder for alle stavefejlene, men til mit forsvar er klokken 05 og jeg har spillet Mass Effect hele natten :P
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Bjarke Brie » 30. nov 2007 07:17

ej :) generelt kommer Wrex bare med fede kommentarer :) nogengange ved man bare ikke om man skal grine eller blive bange

(jeg har også været oppe hele natten... Men for at skrive studieretningsprojekt... Den nye gymnasiereforms svar på større skriftlig opgave)
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf StrudsDK » 30. nov 2007 08:56

Bjarke Brie skrev:ej :) generelt kommer Wrex bare med fede kommentarer :) nogengange ved man bare ikke om man skal grine eller blive bange

(jeg har også været oppe hele natten... Men for at skrive studieretningsprojekt... Den nye gymnasiereforms svar på større skriftlig opgave)


Wrex er altid en del af mit team! Uanset hvad :D
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf Kegle » 30. nov 2007 09:53

Jeg skød ham sq:S Så kunne han ligge der og rådne:P
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Bjarke Brie » 30. nov 2007 10:20

StrudsDK skrev:
Bjarke Brie skrev:ej :) generelt kommer Wrex bare med fede kommentarer :) nogengange ved man bare ikke om man skal grine eller blive bange

(jeg har også været oppe hele natten... Men for at skrive studieretningsprojekt... Den nye gymnasiereforms svar på større skriftlig opgave)


Wrex er altid en del af mit team! Uanset hvad :D


iøvrigt helt enig, han er stærk som en tank
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf expose » 30. nov 2007 10:30

Kegle skrev:Jeg skød ham sq:S Så kunne han ligge der og rådne:P





Wrex spoiler:


Jeg fik ham sgu også skudt! Han passede ikke lige ind i mit lebbe team, og han blev lidt for kæphøj tilsidst!! ;)
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Annxii » 30. nov 2007 11:10

Gerrus og Williams er bare super-team hos mig! :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Kegle » 30. nov 2007 11:47

Mere wrexspoiler:)

Jeg fandt lige ud af at hvis man snakker med Ashley før man snakker med wrex får man muligheden for at bede hende om at skyde ham:P Haha:)
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Sethos88 » 30. nov 2007 11:51

Under den lille hurdle med ham, valgte jeg at redde ham - Det fik jeg da en Achievement for :P
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Dirty Harry » 30. nov 2007 13:33

Jeg kunne ikke redde Wrex første gang, så loaded op igen og BANG!...

Ashley står og skyder ham et par gange i hovedet igen. :lol: Lede kælling, endte så i bukserne på Liara istedet..
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf RasmussenDK » 2. dec 2007 15:22

Tag Liara med på Noveria...
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf zrrbiteDK » 2. dec 2007 17:40

Havde ikke nok charm/intimidate først gang til at redde Wrex, og havde heller ikke lavet hans family armor quest, men jeg agter at tage ham hele vejen anden gang. Han er et monster!
Billede
zrrbiteDK
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Indlægaf vat69 » 2. dec 2007 17:50

zrrbiteDK skrev:Havde ikke nok charm/intimidate først gang til at redde Wrex, og havde heller ikke lavet hans family armor quest, men jeg agter at tage ham hele vejen anden gang. Han er et monster!


jeg kunne godt redde ham uden det
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Kegle » 3. dec 2007 17:05

Liara er hermed med på noveria i aften;)

Får man en achievement for at redde ham?? er det den der "impossible situation"??
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf billycorgan » 3. dec 2007 18:22

det er vist en af dem, Bioware siger selv der er omkring 3.

men Wrex er altid glad for en kæk kommentar, dog er jeg i en gennemspilning med Liara og Tali, mest for at se om jeg hjælpe Tali med hendes quest ting, og liara fordi Lift og Singularity er pew pew <3!
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster