Xboxlife forum

Mass Effect, the end!

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Dirty Harry » 28. nov 2007 22:29

Spoiler - we got a Mass Effect forum :wink:
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf billycorgan » 28. nov 2007 22:49

elskede slutningen og lægger KLART op til at man skal tage imod The Reapers med åbne arme, og glæder mig til at se hvordan deres flåde er, hvis "The Sovereign" var et mindre skib i deres flåde.

glæder mig også til at høre flere seje kommentarer fra Wrex, som KLART er min ynglings squad member (meget kampdygtig OG biotic evner blandet med seje kommentarer ftw)
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf frostwolf » 28. nov 2007 22:56

Jeg syntes historien i spillet var virkelig fed, men jeg er lidt ærgelig over at slutningerne ikke er så forskellige for hinanden som jeg havde forestillet mig. Kan dog godt se at det ville være meget svært at lavet en 2'er hvis for nogle hele flåden af reapers kom, mens for andre at de ikke kom.
Historien i dette spil er uden tvivl et af de bedste jeg noglesinde har oplevet.
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf billycorgan » 28. nov 2007 23:01

well jeg så et klip med sexscenen idag, og den var faktisk forskellig fra min egen, som var mere "hård" (boobies!) i forhold til den jeg så, selvom jeg valgte at være sød ved hende i forhold til det jeg så

ikke at det er noget med historien at gøre på det store plan, men bare en lille observation jeg har taget mig :p
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf The Game » 28. nov 2007 23:02

Fik det afsluttet i dag, og jeg hungre efter mere! Mere! :P

Men jeg lægger det på hylden og hiver det frem til jul, så har man noget man kan hygge sig med til den tid.
The Game
Niveau 3
 
Indlæg: 228

Brugeravatar

Indlægaf Dirty Harry » 29. nov 2007 06:36

Ashley nakkede Wrex i mit spil, så pludselig på en planet havde jeg mistet 2 partymembers.

Lidt vildt, men ja...
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf vat69 » 2. dec 2007 17:33

hvorfor kan jeg ikke slå mig sammen med reapers :cry: :cry: :cry:
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf billycorgan » 2. dec 2007 18:19

you never know what the second one will bring :p
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster