Xboxlife forum

Mass effect Peak 15 hjælp (muligvis SPOILER)

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf spif2001 » 29. nov 2007 10:01

Det er en gåde / opgave som BioWare har brugt mange gange efterhånden. Sidst jeg har set den, er i KotOR på Korriban, hvor man skal få nogen energiringe flyttet rundt på nogle poler.

En klassisk intelligens opgave :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf skitzofraen » 29. nov 2007 13:03

Kegle skrev:Den er jo herre nem... Det er et gammelt spil der hedder castle et eller andet:S

Du kan kun flytte den øverste blok fra en blok og kun sætte indi en anden blok hvis der ikke er en mindre blok i denne... Så er det bare at gå i gang... ideen er at få de tre øverste samlet og den nederste blok i enten midten eller højre side... derfra er det ret nemt:)


tjaee den er måske herre nem, for folk der kender spillet/reglerne i forvejen, men får mig som ikke har prøvet det før, var det okay svært at hitte ud af hvad man skulle ;) (Man får jo ingen forklaring inde i spillet overhovedet, de går bare ud fra man ved hvad det går ud på, og hvad reglerne er....synes det er skod spil/minigame design)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf skitzofraen » 29. nov 2007 13:06

spif2001 skrev:Det er en gåde / opgave som BioWare har brugt mange gange efterhånden. Sidst jeg har set den, er i KotOR på Korriban, hvor man skal få nogen energiringe flyttet rundt på nogle poler.

En klassisk intelligens opgave :D


Kay.... fik også at vide af en anden, at det er en opgave bioware har brugt før.... desværre har jeg hadet det meste, af det de har lavet med undtagelse af Mass effect (havde kotor 1 til xboxen, men spillede det højest 2 gange fordi jeg synes kampsystemet var latterligt ud over alle grænser......)

Men igen.... tak for svarene til alle som har svaret ;)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf zrrbiteDK » 29. nov 2007 13:39

Billede
zrrbiteDK
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Indlægaf Kegle » 29. nov 2007 13:45

Towers... lige nøjagtig:P
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron