Xboxlife forum

Gennemført!

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf spif2001 » 4. mar 2008 14:33

chateque skrev:er jeg den eneste der synes det lagger meget?

Hvis du mener framedrops, så ja - der er en del. Spillet er heldigvis så godt, at det er til at overse ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Dr. Cropes » 10. mar 2008 09:24

Jeg har lige gennemført det igår.. Efter 13 timer :)

det er uden tvivl det bedste spil nogensinde, så jeg satser ´på alle achievements'ene..

/Cropes
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf omega2oo5 » 13. mar 2008 15:56

Så gik jeg sku også igennem spillet første gang :D Er helt vild med historien og med muligheden for at lave nye valg er der massere af nye måder at gå igennem endnu en gennemspilning (f.eks. at vælge Liara T'Soni istedet for Ashley) ;)

Tog 22timer om det, jeg er ikke en målbevist spiller. Jeg taler gerne med alle og tog en god del af side missionerne, dog satser jo på at tage flere af disse næste gang :)
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf André » 13. mar 2008 16:53

chateque skrev:er jeg den eneste der synes det lagger meget?


Jeg viste ikke at der var online MP i masseffect :D
André
Niveau 4
 
Indlæg: 434


Indlægaf JazzAss » 13. mar 2008 17:51

Det er der - som du udmærket ved - heller ikke. Men nu er lag jo ikke kun noget der optræder i online multiplayer, men er en samlet betegnelse for, når noget sker senere end ventet, så chateque havde brugt ordet helt efter dets betydning.

Du er et godt eksempel på de lidt for smarte typer her på siden, som også kalder ethvert spil i alm. stand for mint.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf Biggus » 13. mar 2008 21:19

Gennemførte også lige her i sidste uge for første gang - det blev til 33.30 timers glimrende spil med en masse unlocked achivments - bl.a. som følge af en af de glimrende love subplots ;)

Synes nok at det er en af de mest holdbare spil jeg har set siden Oblivion, og det siger meget - tror det skal spilles igennem 1 eller 2 gange mere - MINDST :P
Biggus
Niveau 2
 
Indlæg: 147


Indlægaf mailo244 » 13. mar 2008 21:44

Biggus skrev:Gennemførte også lige her i sidste uge for første gang - det blev til 33.30 timers glimrende spil med en masse unlocked achivments - bl.a. som følge af en af de glimrende love subplots ;)


Hvordan får man den achievement ? og ja ved godt hvad den går ud på ved bare ikk hvordan jeg skal gøre det .
Billede
mailo244
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf omega2oo5 » 14. mar 2008 00:45

mailo244 skrev:
Hvordan får man den achievement ? og ja ved godt hvad den går ud på ved bare ikk hvordan jeg skal gøre det .


Jeg fik den ved at snakke med Ash og Liara så meget som muligt når man er stationær på skibet. Det handler vel så om at tage alle de rette valg og til sidst får man en achievement (og en fin godbid).
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf Biggus » 15. mar 2008 01:47

omega2oo5 skrev:
mailo244 skrev:
Hvordan får man den achievement ? og ja ved godt hvad den går ud på ved bare ikk hvordan jeg skal gøre det .


Jeg fik den ved at snakke med Ash og Liara så meget som muligt når man er stationær på skibet. Det handler vel så om at tage alle de rette valg og til sidst får man en achievement (og en fin godbid).


Det handler egentlig bare om at snakke så meget med den du gerne vil i bukserne på, så at sige :P Hvis du snakker meget med f.eks. Kaiden (ja ham kan man snakke med hvis man er female) og er meget positiv (tager de øverste dialog muligheder til højre) så får man ham til at lide en, hvis man er meget renegade så vil de ikke kunne lide een... Derved giver man dog også den anden (Hende der alienen) et signal om at man ikke vil noget med dem... Derefter gennemføre du blot mainquests og snakker med dem efter og så vil det ske... Synes det var et sjovt sub-plot som holdte spillet kørende
Biggus
Niveau 2
 
Indlæg: 147


Indlægaf RasmussenDK » 15. mar 2008 02:10

Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Biggus » 15. mar 2008 13:54

Hehe sjovt indlæg du har lavet i achivment forumet :P Du har sgu haft travlt RasmussenDK - gj ;)
Biggus
Niveau 2
 
Indlæg: 147


Indlægaf TonserPerson » 18. mar 2008 00:02

jeg er kommet igennem
Therum, Feros og Noveria...skal igang med Virmire...er ikke helt klar over hvor langt det er fremme i "main delen" af spillet
TonserPerson
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf vat69 » 18. mar 2008 00:03

du et godt stykke igennem det
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf AndersSN » 21. sep 2008 11:29

Fik gennemført dette spil i nat. Købte det for en uges tid siden. Hold da helt ferie det er fedt! Ved ikke lige med alle jer som gennemførte det på 15 timer osv... Jeg brugte 24 timer på at klare det :) Men tog næsten alle sidemissionerne osv. Lidt ærgeligt er det så at jeg slutter på lvl 47 :( Ville gerne have haft de sidste 3 lvls til den achievement.

Edit: lvl 47, ikke 48.
AndersSN
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf phijen » 22. sep 2008 17:53

AndersSN skrev:Fik gennemført dette spil i nat. Købte det for en uges tid siden. Hold da helt ferie det er fedt! Ved ikke lige med alle jer som gennemførte det på 15 timer osv... Jeg brugte 24 timer på at klare det :) Men tog næsten alle sidemissionerne osv. Lidt ærgeligt er det så at jeg slutter på lvl 47 :( Ville gerne have haft de sidste 3 lvls til den achievement.

Edit: lvl 47, ikke 48.


Det kan du da også sagtens få :) Du kan "bare" spille det igennem igen med samme figur (eventuelt på et højere niveau) så får du både achievement for lvl 50, for 2 gennemspilninger og gennemførelse på højere niveau. Så kan du også vælge at gennemføre hvor du kun benytter dig af de samme to holdmedlemmer og vælge paragon eller renegade alt efter hva du valgte første gang ;) MASSER af mligheder for flere achievements! :D
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron