Xboxlife forum

Gennemført!

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf KevinKes » 25. nov 2007 23:23

... Og jeg kan stadig ikke se det vilde i det spil :)
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Spartan117 » 25. nov 2007 23:25

KevinKes skrev:... Og jeg kan stadig ikke se det vilde i det spil :)

Har du prøvet det?
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf KevinKes » 25. nov 2007 23:26

Spartan117, skrev:
KevinKes skrev:... Og jeg kan stadig ikke se det vilde i det spil :)

Har du prøvet det?
Nej, men det ændrer ikke på, at jeg fatter hat af det :P
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Spartan117 » 25. nov 2007 23:28

KevinKes skrev:
Spartan117, skrev:
KevinKes skrev:... Og jeg kan stadig ikke se det vilde i det spil :)

Har du prøvet det?
Nej, men det ændrer ikke på, at jeg fatter hat af det :P

Næ, men personligt tøver jeg ikke med at sige at det uden tvivl er det bedste spil til Xbox 360, og måske det all time bedste spil jeg har prøvet. Men det er nok meget smag og behag.
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf Bjarke Brie » 26. nov 2007 00:04

jeg klarede det henved slutningen af eftermiddagen... Jeg havde ikke helt styr på, hvor jeg var i de forskellige faser af spillet, så en masse quests jeg gik glip af :(
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf billycorgan » 26. nov 2007 09:24

well nu er jeg typen der elsker en god historie, og jeg ville bare nakke Saren! det var faktisk rimelig meget et "uheld" det skete så hurtigt, men jeg blev bare opslugt xD

normalt gennemfører jeg spil for historien, og hygger mig bagefter med at experimentere, det gør at spillet for mig virker MEGET længere. Hvis man tænker over det, 15 timer brugt på første playthrough også tager jeg en tur mere (på hardcore ^^) så der kommer nok 25+ timer mere der :D
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Dirty Harry » 26. nov 2007 09:50

Så længe level systemet ikke er som i Oblivion hvor alt hvad man stødte på var Minutaur Lords..

Kunne forestille mig at man stødte på Geth Colossus i en lille gang..

Jeg sidder godt nok og er på en 18 timer og jeg er ikke gået igang med Varmire endnu.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Splittex » 27. nov 2007 18:10

11 timer for at komme igennem første gang :D
Splittex
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Indlægaf frostwolf » 27. nov 2007 23:06

nu har jeg lige gennemført det også :) jeg må sige at historien i dette spil er intet mindre end genialt - jeg elsker alle de der codex man får :)
jeg må sige at efter jeg har gennemført det, at jeg gerne ville have det skulle være endnu længere, jeg kan slet ikke få nok af det :D
Nå, jeg må hellere gå i gang med gennemspilning nummer 2 i morgen på lidt hårdere sværhedsgrad end normal..
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf StrudsDK » 27. nov 2007 23:09

frostwolf skrev:nu har jeg lige gennemført det også :) jeg må sige at historien i dette spil er intet mindre end genialt - jeg elsker alle de der codex man får :)
jeg må sige at efter jeg har gennemført det, at jeg gerne ville have det skulle være endnu længere, jeg kan slet ikke få nok af det :D
Nå, jeg må hellere gå i gang med gennemspilning nummer 2 i morgen på lidt hårdere sværhedsgrad end normal..


Det er godt der kommer 2 mere så ;)
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf RasmussenDK » 28. nov 2007 00:32

Første Playthrough med alle de sidemissioner jeg kunne finde; 35 timer....

Mega fedt spil.... Hands down det fedeste spil til 360 jeg har ejet... Mass Effect 2 kan bare ikke komme tidligt nok!!

Men jeg må indrømme at sidequests er ret skuffende... Men jeg tror det er fordi Mainquest er så gennemført at alle de "små beskeder" som man mere eller mindre gennemgår sidequests i virker så billigt sluppet. Selvom Cerberus, Rachni og det andet faktisk er en ret omfattende historie hvis man lige sætter sig ind i det...

Men igen... Ved siden af Mainquest virker meget af det ret trivielt.

Hvis der decideret var noget jeg manglede så var det en bedre angivning af hvad der var Turian, Salarian, Asari og ikke midst Human space... Eller muligheden for at besøge de forskellige racers Homeworlds...


Oh.. well... Vi kan jo håbe på det kommer i 2'eren :)
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Splittex » 28. nov 2007 08:50

RasmussenDK skrev:Første Playthrough med alle de sidemissioner jeg kunne finde; 35 timer....

Mass Effect 2 kan bare ikke komme tidligt nok!!


Hvis der decideret var noget jeg manglede så var det en bedre angivning af hvad der var Turian, Salarian, Asari og ikke midst Human space... Eller muligheden for at besøge de forskellige racers Homeworlds...


Oh.. well... Vi kan jo håbe på det kommer i 2'eren :)


Håber også det kommer i 2'eren :D - det ville være så nice ^^
- Men er det fastlagt at der kommer en 2'er? Men altså, synes da klart det ligger op til en 2'er :D
Splittex
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Indlægaf Dirty Harry » 28. nov 2007 11:41

Splittex skrev:Men er det fastlagt at der kommer en 2'er?


Wikipedia skrev:Besides plans for a trilogy—which BioWare claims "will cover the Xbox 360's five-plus year cycle"—there are plans for episodic content to be uploaded to Xbox Live that will fill in the story between each game, though these episodes are not essential for understanding the story of the main games.



Planen er der, og jeg må da sige at slutningen ligger op af en forsættelse i mine øjne, så hvornår det kommer... Uha, lykke!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf spif2001 » 28. nov 2007 11:50

Der er fastlagt en 2'er og en 3'er. Det er også blevet nævnt, at det ikke vil tage nær så lang tid med de efterfølgende udgaver. Så om et par år eller 3 ser vi nok 2'eren i butikkerne. Indtil da må vi håbe på en god omgang DLC ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Splittex » 28. nov 2007 12:04

Dirty Harry skrev:
Splittex skrev:Men er det fastlagt at der kommer en 2'er?


Wikipedia skrev:Besides plans for a trilogy—which BioWare claims "will cover the Xbox 360's five-plus year cycle"—there are plans for episodic content to be uploaded to Xbox Live that will fill in the story between each game, though these episodes are not essential for understanding the story of the main games.



Planen er der, og jeg må da sige at slutningen ligger op af en forsættelse i mine øjne, så hvornår det kommer... Uha, lykke!


Håber det kommer snart :D - for kan ikke vente til at få bygget mere på den allerede geniale historie, og det geniale univers :D
Splittex
Niveau 1
 
Indlæg: 92


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron