Xboxlife forum

Team mates

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Team mates

Indlægaf StrudsDK » 22. nov 2007 19:06

hvis ens team mates i ME dør, dør de så for real, eller er det i stil med kotor hvor de bare lever op?
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf Exsoul » 22. nov 2007 19:32

De kommer tilbage med en lille smule HP, så snart man er "out of combat". Hvilket er meget heldigt, for de er ikke alt for kloge.
Exsoul
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf StrudsDK » 22. nov 2007 19:33

Godt.. for de er sku dumme..
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf Odysseus » 22. nov 2007 19:59

Hehe som spectre kan man også lære at leve dem op midt i kampen ;)
Billede
Odysseus
 
Indlæg: 66


Indlægaf Annxii » 23. nov 2007 20:39

ja de er sgu ikke verdens mest kvikke men det kan da i det mindste bruges som decoy så du kan nakke fjenden mens de skyder på dine hjerne-døde droner :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Bjarke Brie » 23. nov 2007 22:27

Unity ftw
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf G0LD3N SH0W3R3D » 9. jan 2008 21:11

Kan man give dem konkrete ordre eller kan man kun bruge den meget ineffektive D-pad til styre dem med ?

Ydermere, kan man bruge deres "skills" til at åbne de der "escape pod"-agtige ting man finder rundt omkring på mange planeter - for der kommer en pop up med "electronic skill too low" ?
G0LD3N SH0W3R3D
Niveau 4
 
Indlæg: 364


Re: Team mates

Indlægaf Khaine775 » 9. jan 2008 21:20

StrudsDK skrev:hvis ens team mates i ME dør, dør de så for real, eller er det i stil med kotor hvor de bare lever op?


Ja, de bliver genoplivet når der kommer ro over tingene igen, men jeg har lige et par ting jeg gerne vil spørge dig om.

Hvorfor spørger du egentlig? Du har tilsyneladende spillet (og er i gang med at spille det), så hvorfor finder du ikke ud af det selv? :wink: Har du sat kampen på pause, gået over til din PC, for så at spørge om dette, bare for at være helt sikker? Der er jo nemlig ingen load-funktion i ME :roll: .
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf KebabKo » 10. jan 2008 19:05

Hva blev der egentlig af deres planer om at lave combat, hvor man kunne stoppe tiden og give ens mates ordre til at gå et bestemt sted hen osv?

De havde da lavet det og vist det..
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf Playkid » 10. jan 2008 20:09

Er det ikke ca. det man gør på RB?
Playkid
 


Indlægaf DePeCHe DK » 14. jan 2008 10:03

G0LD3N SH0W3R3D skrev: ...Ydermere, kan man bruge deres "skills" til at åbne de der "escape pod"-agtige ting man finder rundt omkring på mange planeter - for der kommer en pop up med "electronic skill too low" ?


DET ville jeg også godt vide [-o<.
eller også hvor højt ens eget skill skal være ??.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Indlægaf tryllehans » 14. jan 2008 14:54

DePeCHe DK skrev:
G0LD3N SH0W3R3D skrev: ...Ydermere, kan man bruge deres "skills" til at åbne de der "escape pod"-agtige ting man finder rundt omkring på mange planeter - for der kommer en pop up med "electronic skill too low" ?


DET ville jeg også godt vide [-o<.
eller også hvor højt ens eget skill skal være ??.


Du kan godt bruge deres skills hvis de er med i dit party. eg har jeg PT gjort den ene af mine "faste" til electronics og den anden til hacker så jeg har alle skills med mig da jeg selv er combat....så sætter mine dummies på hold i starten af banen og blæser så selv igennem :D når alt så er nakket kan mine dummies få lov til at joine mig igen :P (passer ikke helt da de kan være rare for en heal og nogle skills men en gang i mellem er det sku godt man kan parkere dem i baggrunden) :D
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf tryllehans » 14. jan 2008 14:55

dubble post
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf DePeCHe DK » 15. jan 2008 14:18

tryllehans skrev:
DePeCHe DK skrev:
G0LD3N SH0W3R3D skrev: ...Ydermere, kan man bruge deres "skills" til at åbne de der "escape pod"-agtige ting man finder rundt omkring på mange planeter - for der kommer en pop up med "electronic skill too low" ?


DET ville jeg også godt vide [-o<.
eller også hvor højt ens eget skill skal være ??.


Du kan godt bruge deres skills hvis de er med i dit party. eg har jeg PT gjort den ene af mine "faste" til electronics og den anden til hacker så jeg har alle skills med mig da jeg selv er combat....så sætter mine dummies på hold i starten af banen og blæser så selv igennem :D når alt så er nakket kan mine dummies få lov til at joine mig igen :P (passer ikke helt da de kan være rare for en heal og nogle skills men en gang i mellem er det sku godt man kan parkere dem i baggrunden) :D


Kan du så også svare på hvor højt ens SKILLS skal være oppe på ?? :D
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Indlægaf DePeCHe DK » 15. jan 2008 14:19

Dobbelt konfekt :roll:
Senest rettet af DePeCHe DK 16. jan 2008 06:37, rettet i alt 1 gang.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron