Xboxlife forum

Mass Effect Limited Edition imoren i coolshop

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass Effect Limited Edition imoren i coolshop

Indlægaf Ali The Gaming God » 21. nov 2007 23:26

kommer Mass Effect Limited Edition i moren i coolshop og tror i der er en chance for at jeg kan havde fredag hvis jeg bestiller i mogen
Ali The Gaming God
 
Indlæg: 63


Indlægaf vat69 » 21. nov 2007 23:29

tror du er lidt sent ude
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Spartan117 » 21. nov 2007 23:40

Jeg snakkede med Coolshops support i mandags tror jeg det var og der sagde han at de havde rigeligt af Limited Edition, men jeg ved selvfølgelig ikke det stadig er sådan.
Ellers er det jo bare at benytte sig af deres live chat i morgen og høre dem ad.
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf Ali The Gaming God » 21. nov 2007 23:50

Spartan117, skrev:Jeg snakkede med Coolshops support i mandags tror jeg det var og der sagde han at de havde rigeligt af Limited Edition, men jeg ved selvfølgelig ikke det stadig er sådan.
Ellers er det jo bare at benytte sig af deres live chat i morgen og høre dem ad.
live chat hvordan virker det
Ali The Gaming God
 
Indlæg: 63


Indlægaf Spartan117 » 21. nov 2007 23:54

Det er bare ind på coolshops hjemmeside og så trykke på den der live support ting henne i siden, så skal du bare lige skrive dit navn hvorefter du kommer igennem til en support medarbejder der så kan svare på dine spørgsmål.
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


ret for stave fejl

Indlægaf Ali The Gaming God » 22. nov 2007 00:03

ville skrive de sådan her.- vis jeg bestteler Mass Effect Limited Edition torsdag er der canse for jeg har de fredag lørdag tak.- hey siden jeg ikke staver så godt er der en der måske kunne rete de for mig og må ske formoler de bedre
Ali The Gaming God
 
Indlæg: 63


Re: ret for stave fejl

Indlægaf Jibla » 22. nov 2007 00:06

Ali The Gaming God skrev:ville skrive de sådan her.- vis jeg bestteler Mass Effect Limited Edition torsdag er der canse for jeg har de fredag lørdag tak.- hey siden jeg ikke staver så godt er der en der måske kunne rete de for mig og må ske formoler de bedre


Jeg kunne sagtens forstå det. Men jeg kan godt omformulere det for dig.
Men ellers kan du jo bare bestille det nu og satse på at du får det fredag.

"Hvis jeg bestiller Mass Effect Limited Edition idag torsdag, er der så chance for at jeg har det fredag/lørdag?"
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


tak Jibla

Indlægaf Ali The Gaming God » 22. nov 2007 00:10

hey takker mange gange Jibla har legt besked nu kommer der så svar i morgen tidelig
Ali The Gaming God
 
Indlæg: 63


Indlægaf Ali The Gaming God » 22. nov 2007 00:16

hey det står til at være på lager nu levering 1 til 2 dage skal jeg gøre det- skal havde fredag eller lørdag er det sikert hvad syndes i :?: :( :(
Ali The Gaming God
 
Indlæg: 63



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron