Xboxlife forum

Det er så NICE det spil;)

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Det er så NICE det spil;)

Indlægaf Loewe » 21. nov 2007 09:10

Nu har jeg siddet og spillet Mass Effect siden igår aftes og jeg er virkelig imponeret !! Det er utrolig gennem arbejdet og mega fedt... Endelig et ordentlig RPG siden oblivion;)

GLÆD JER
Loewe
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf Gosser » 21. nov 2007 09:12

Godt at høre lidt positive kommentarer, omkring dette spil.

Synes ellers kun jeg har hørt dårlige ting om det :(
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Wescada » 21. nov 2007 09:59

Gosser skrev:Godt at høre lidt positive kommentarer, omkring dette spil.

Synes ellers kun jeg har hørt dårlige ting om det :(

What? Haha?

Det eneste negative er jo de tekniske problemer. Resten er jo perfekt!
Wescada
 


Indlægaf Rasmusdc » 21. nov 2007 10:30

tekniske problemer er jo også noget a et problem...

Men glæder mig da også selv til at få det mellem hænderne, bliver dog ikke til launch... tror den kommer på listen som julegaver.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf Wescada » 21. nov 2007 11:15

Rasmusdc skrev:tekniske problemer er jo også noget a et problem...

Men glæder mig da også selv til at få det mellem hænderne, bliver dog ikke til launch... tror den kommer på listen som julegaver.

Selvfølgelig er controller problemer et problem, men hvis man vurdere et spil udfra grafik og framerate, så burde man investere i en monster pc synes jeg. Et spil burde vurderes udfra gameplay og spilleglæde osv. Jeg går ikke selv ret meget op i grafik, og ja, jeg synes f.eks. Two Worlds var et fint spil.
Wescada
 


Indlægaf Odysseus » 21. nov 2007 22:40

Har også spillet det en del de sidste par dage, og jeg er selv tidligere KoToR spiller, men dette spil slår det simpelthen med flere længder og måden hvorpå man bliver suget ind i handlingen er superb, og man kommer til at træffe nogle ganske svære beslutninger fra tid til anden!
Billede
Odysseus
 
Indlæg: 66


Indlægaf Spankey103 » 21. nov 2007 22:43

aaarg ! Ti nu stille ! Kan jo slet ikke vente til i morgen nu :D :D !!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf KevinKes » 21. nov 2007 22:44

Jeg kan virkelig ikke se det spændende i det spil? :(
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Sethos88 » 21. nov 2007 22:45

Jeg er blevet lidt bummed-out over at høre omkring de tekniske fejl. Nogen mener sådanne tekniske fejl er små ting, jeg mener de kan være med til at trække et stor spil langt ned.

Men det er selvfølgelig på vej, jeg giver det en chance for jeg har glædet mig big-time til denne titel! Så må vi håbe det lever op til dets omtale.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Odysseus » 21. nov 2007 23:00

Personligt så kan der være tilfælde hvor textures er en smule forsinkede, det er oftest hvis man lige har loaded et game, og man vil typisk ikke rende ind i det igen i samme "bane", det samme gør sig i mere eller mindre grad gældende for framedrops, det er heller ikke så ofte at det er et problem, personligt kan jeg sagtens se igennem fingre med disse issues ved spillet, det er ihvertfald F E D T! :D
Billede
Odysseus
 
Indlæg: 66


Indlægaf Électrodude » 22. nov 2007 03:28

uhh det bliver sgu da noget af et tungt spil vis den slaar KOTOR i flere længder Odysseus... Nu glæder jeg endnu mere til spillet!
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf Playkid » 22. nov 2007 06:42

Jeg er også spændt på at se om det er noget for mig, men jeg venter med at købe det for jeg glæder mig nemlig til at spille Ace Combat i morgen ;)
Playkid
 


Indlægaf tryllehans » 22. nov 2007 09:26

Sethos88 skrev:Jeg er blevet lidt bummed-out over at høre omkring de tekniske fejl. Nogen mener sådanne tekniske fejl er små ting, jeg mener de kan være med til at trække et stor spil langt ned.

Men det er selvfølgelig på vej, jeg giver det en chance for jeg har glædet mig big-time til denne titel! Så må vi håbe det lever op til dets omtale.


Kan godt følge dig. Har lidt sur smag i munden over at høre omkring tekniske fejl, de ved 100 % hvilken platform de udvikler til samt hvilket hw der er i den, hvad den kan yde osv. hvordan man kan udgive et spil med langsome tektures osv som vil hamre spillet i div anmeldelser forstår jeg ikke.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Odysseus » 22. nov 2007 09:35

Électrodude skrev:uhh det bliver sgu da noget af et tungt spil vis den slaar KOTOR i flere længder Odysseus... Nu glæder jeg endnu mere til spillet!


Det er ihvertfald min holdning til spillet! jeg elskede at spille kotor, men mass effect gør det bare endnu bedre, dog synes jeg stadig at der mangler et lyssværd og nogle jedis hehe :lol:
Billede
Odysseus
 
Indlæg: 66



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron