Xboxlife forum

DENNE HER KAN LUKKES

Her diskuteres alt om Mass Effect.

DENNE HER KAN LUKKES

Indlægaf Ali The Gaming God » 16. nov 2007 21:26

hey vis jeg besteller Mass Effect Limited Edition i coolshop nu tror i jer har de den 23 eller for jeg de først til næste levering vil nemelig ikke vendte en dag mere end den 23
Senest rettet af Ali The Gaming God 23. nov 2007 12:45, rettet i alt 1 gang.
Ali The Gaming God
 
Indlæg: 63


Indlægaf KevinKes » 16. nov 2007 21:30

Kan du ikke rette dine grammatikfejl? Undskyld, men jeg kan simpelthen ikke læse, hvad du mener :?
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Danny Beyer » 16. nov 2007 21:33

Det er ikke bare grammatikken..

Han spørger om han vil modtage Mass Effect. senest d. 23. eller om den vil komme senere. Jeg formoder han mener ugen efter, eftersom d. 23. er en fredag.

Coolshop har været gode til at sende spillene dagen før release eller samme dag, men man kan også være uheldig. Det er et sats.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf Lambaek » 16. nov 2007 22:23

Og ellers må du vel vente de 3 dage ekstra, jeg sidder stadig og venter på mit Assassin's Creed, tag det som en mand :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson.
Lambaek
Niveau 4
 
Indlæg: 619


Re: vis jeg besteller Mass Effect Limited Edition i coolshop

Indlægaf Maltéz » 16. nov 2007 22:27

Ali The Gaming God skrev:hey vis jeg besteller Mass Effect Limited Edition i coolshop nu tror i jer har de den 23 eller for jeg de først til næste levering vil nemelig ikke vendte en dag mere end den 23

Taget i betragtning at du sikkert kan få en del fornøjelse ud af at spille Mass Effect i weekenden, synes jeg næsten du skal købe det i en fysisk butik. Det koster max 50 kr. mere, og det ville jeg gerne give for at spille ME en hel weekend, når vi alligevel er oppe i disse høje priser.
Jeg stoler ikke på Coolshop.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


fysisk butik

Indlægaf Ali The Gaming God » 16. nov 2007 22:54

havde også tenktd mig at købe de i en fysisk butik men ved ikke om min lokale fona i hørsolm har Limited Edition :lol: kan altså ikke stave bedere :cry: :cry:
Ali The Gaming God
 
Indlæg: 63


Re: fysisk butik

Indlægaf Stefan » 16. nov 2007 22:57

Ali The Gaming God skrev:havde også tenktd mig at købe de i en fysisk butik men ved ikke om min lokale fona i hørsolm har Limited Edition :lol: kan altså ikke stave bedere :cry: :cry:


Ring der ned også spørg om de har Mass Effect LE.
Stefan
Niveau 5
 
Indlæg: 897


Indlægaf Chaui » 16. nov 2007 23:32

hvorfor spørger du ikke bare coolshop ?
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: fysisk butik

Indlægaf Ali The Gaming God » 17. nov 2007 00:54

Stefan skrev:
Ali The Gaming God skrev:havde også tenktd mig at købe de i en fysisk butik men ved ikke om min lokale fona i hørsolm har Limited Edition :lol: kan altså ikke stave bedere :cry: :cry:


Ring der ned også spørg om de har Mass Effect LE.
hvad er deres nummer kan ikke finde det
Ali The Gaming God
 
Indlæg: 63


Indlægaf CookieMonster » 17. nov 2007 08:12

Hvis de sender det ud torsdag, skulle allersenest have det om lørdagen.
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: fysisk butik

Indlægaf Panacea73 » 19. nov 2007 09:42

Ali The Gaming God skrev:havde også tenktd mig at købe de i en fysisk butik men ved ikke om min lokale fona i hørsolm har Limited Edition :lol: kan altså ikke stave bedere :cry: :cry:


Skal du ikke tænke på - hold dig ikke tilbage ;-)
Dem der staver godt regner skidt ;-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: vis jeg besteller Mass Effect Limited Edition i coolshop

Indlægaf polakski » 19. nov 2007 10:31

Maltéz skrev:
Ali The Gaming God skrev:hey vis jeg besteller Mass Effect Limited Edition i coolshop nu tror i jer har de den 23 eller for jeg de først til næste levering vil nemelig ikke vendte en dag mere end den 23

Taget i betragtning at du sikkert kan få en del fornøjelse ud af at spille Mass Effect i weekenden, synes jeg næsten du skal købe det i en fysisk butik. Det koster max 50 kr. mere, og det ville jeg gerne give for at spille ME en hel weekend, når vi alligevel er oppe i disse høje priser.
Jeg stoler ikke på Coolshop.


ifølge indernettet skal du slippe 100,- mere hvis du shopper elmutant eller andet fysisk. så coolshop er altså en del billigere.
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron