Xboxlife forum

Mass Effect: Andromeda Tråden.

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Re: Mass Effect: Andromeda Tråden.

Indlægaf citysleeps » 5. jan 2017 15:16

tryllehans skrev:Nu har jeg ikke set så meget til det, jeg var helt vild med mass effect serien (-slutningen af 3eren) De gamle spil blev spillet for historien rende rundt og tale med alt hvad der kunne tales mes osv, ikke for skyde delen. Så hvis hvis denne titel bliver et primært FPS uden alt det som for mig gjorde mass effect så mega specielt kan jeg kun blive skuffet. Jeg håber dog at det er meget lig de gamle spil.

Det meste materiale der er blevet fremvist er med fokus på combat, inklusiv den nyeste trailer

Exploration og den generelle strategy del af Andromeda synes jeg har virket fraværende, hvilket ikke er nogen god indikation, taget i betragtning at spillet udgives om ca. 2,5 måned.
citysleeps
Niveau 4

By: København

Indlægaf citysleeps » 31. jan 2017 14:45

Ny cinematic trailer

Ser lidt sløset og uprofessionel ud ift. hvad man burde forvente af denne type franchise. For mit vedkommende kunne det godt ligne en last-gen produktion, der er færddiggjort på current-gen - og det mener jeg primært mht. character animation.
Forhåbentlig indeholder gameplay mere kvalitet end deres cinematics :- )

citysleeps
Niveau 4

By: København

Indlægaf tue69 » 31. jan 2017 18:43

Enig i ovenstående, men omvendt set så har BioWare aldrig været kendt for deres karakteranimationer. Dragon Age Inquisition var heller ikke noget lys på den front.

Jeg håber på, at de kræfter der ikke er brugt på karakterernes udseende og animationer (hvis videoen er end-product) i stedet er brugt på den forhåbentligt gigantiske verden vi skal udforske.

Synes at nogle af kamp-videoerne tyder på, at der er lagt en del energi deri i stedet. Det glæder mig!
Billede
tue69
Niveau 9

By: Århus C

Indlægaf Morten Skou » 31. jan 2017 19:41

Jeg har egentlig besluttet mig for ikke at se trailere fra spillet, så jeg undgår så mange spoilers som muligt. Glæder mig helt vildt til det udkommer - men kunne godt frygte at det kan få svært ved at løfte arven fra de tidligere udgivelser i serien.
Morten Skou
Redaktør

+1

Indlægaf ALIE » 1. feb 2017 14:38

Samme her Skou den første trailer var Nok.
Billede
ALIE
Niveau 7

+1

Indlægaf spif2001 » 17. feb 2017 21:18

Combat trailer - det ser faktisk rigtig lovende ud

Billede
spif2001
Niveau 9

By: Horsens

+1

Indlægaf spif2001 » 25. feb 2017 21:50

Billede
spif2001
Niveau 9

+2

Indlægaf Blade Dk » 25. feb 2017 22:21

Hvornår udkommer det enligt ??
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7

Indlægaf spif2001 » 26. feb 2017 09:19

Blade Dk skrev:Hvornår udkommer det enligt ??

23 marts
Billede
spif2001
Niveau 9

Indlægaf ALIE » 16. mar 2017 14:23

Nogle med EA Access der vil spille lidt Multiplayer og teste spillet. Tror jeg venter med de 10 timer single player til mandag :)
Billede
ALIE
Niveau 7

Foregående

Tilbage til Mass Effect