Xboxlife forum

Hjælp - min Xbox kan intet

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Hjælp - min Xbox kan intet

Indlægaf Mythokai » 6. jul 2016 23:00

Hej,

Min Xbox opfører sig mærkeligt. Selvom jeg har haft den slukket helt, samt haft strømstikket ude af kontakten, så kan jeg ikke starte apps, spil eller generelt afspille noget, heller ikke det der ligger på harddisken(har også en ekstern tilsluttet).

Den kommer med fejlen "spillet var for lang tid om at starte, prøv igen". Det er gældende alt. Jeg kan ikke engang gå ind i indstillinger og nulstille min maskine.

Andre der har oplevet dette?

Ender nok med at ringe til Microsoft, men håber du evt. Har en løsning, orker ikke deres service efter alle de konsol ombytninger jeg har været igennem med x360 og xboxone allerede..
Mythokai
Niveau 4
 
Indlæg: 523


Re: Hjælp - min Xbox kan intet

Indlægaf Zt3pH » 7. jul 2016 07:48

Lyder fandme råddent!

Har ikke prøvet dette, men det lyder sq ikke som om der er noget vej uden om MS service :(
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Hjælp - min Xbox kan intet

Indlægaf Deeznutz » 7. jul 2016 21:58

Hej lyder lidt i stil med et problem jeg også pludselig fik med min xboxone, jeg undersøgte flere forskellige muligheder men uden held, der var b.la et hvor du skal hente et program inde på Microsoft hjemme side, det skal du hente ned på en USB nøgle og når du starter op skal du trykke på forskellige knapper så den starter op på USB nøglen, men jeg havde ikke held. Det skal så siges at jeg havde kontakt med support under hele forløbet, og den var den fedeste support jeg længe har fået, gutten jeg var i kontakt med var den samme under hele forløbet så ikke flere forskellige, til sidst endte det med at jeg sendte den i og der gik ikke engang en uge så havde jeg en helt ny med posten, samt 3 mdr guld oven i hatten, og support var med mig under hele forløbet. Så de får kun thumps up fra mig af
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Hjælp - min Xbox kan intet

Indlægaf KlumpeStumpen » 8. jul 2016 05:31

Vil da også sige at xbox support altid er hurtige til at hjælpe og gode til at fejlsøge.

Har du prøvet en hardreset, hvor du holder tænd/sluk knappen inde i ca 30 sekunder indtil den går helt ud, så nulstiller du cachen. Så tag strømmen helt fra i noget tid, 30 minutters tid, så prøv at start op igen.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Hjælp - min Xbox kan intet

Indlægaf Niki Lauda DK » 27. okt 2016 19:49

Man behøver ikke at tage strømstikket ud når man holder knappen inde. Den cutter selv helt og starter ikke op før den er nulstillet. Jeg gør det jævnligt og det løser langt de fleste problemer og holder samtidig maskinen hurtig.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron