Xboxlife forum

Viaplay til xbox 360.

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Thorpedo29 » 4. nov 2012 21:02

Faldt lige over den her nyhed på et andet forum: http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 2&zoneid=5

Har selv brugt Viaplay meget til fodbold primært, så det bliver sgu fedt.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf kofoed » 4. nov 2012 21:19

Jep, det er skam fedt nok, sucks bare at man skal have gold for at kunne bruge det...
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Psymatiq » 19. dec 2012 19:46

er der ingen mulighed for at fjerne den ligegyldige viasat globus ting i midten af skærmen ?
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf JohnH » 19. dec 2012 19:57

kofoed skrev:Jep, det er skam fedt nok, sucks bare at man skal have gold for at kunne bruge det...


Ja, Guld som koster det samme som en plade chokolade eller en pakke cigaretter ... kom ind i kampen, alt koster nu om dage ;-)
Man får altså en hel del for de småpenge, noget som jeg ihvertfald ikke har noget imod at betale.

Fedt med alle de muligheder der snart er for at se film, serier m.m. på vores box.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Ziqma2 » 20. dec 2012 00:17

nu koster 12 måneders guld kun omkring 300 kr, hvis man ikke er villig til at smide det 1 gang årligt, så er man sku også lidt nærig :)
så køb en ps3 istedet ;)
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Giv » 20. dec 2012 00:29

Ziqma2 skrev:nu koster 12 måneders guld kun omkring 300 kr, hvis man ikke er villig til at smide det 1 gang årligt, så er man sku også lidt nærig :)
så køb en ps3 istedet ;)


Jeg tror, at man faktisk skal have Playstation Plus for at bruge Viaplay på PS3, så der slipper man heller ikke for at betale.
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Fixerix » 20. dec 2012 02:00

Desuden kan du købe 14 mdr guld for 299kr. Det er 21,5kr pr. mdr.
Billede
Fixerix
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Psymatiq » 21. dec 2012 02:22

globus dims på alting tv3 tv wise og efter man har set en film kicker den en da den ikke kan verificere en...virkelig ringe. Desuden bruger de default app programmet som virkelig er ringe imo.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf kofoed » 21. dec 2012 10:58

JohnH skrev:
kofoed skrev:Jep, det er skam fedt nok, sucks bare at man skal have gold for at kunne bruge det...


Ja, Guld som koster det samme som en plade chokolade eller en pakke cigaretter ... kom ind i kampen, alt koster nu om dage ;-)
Man får altså en hel del for de småpenge, noget som jeg ihvertfald ikke har noget imod at betale.

Fedt med alle de muligheder der snart er for at se film, serier m.m. på vores box.


Alligevel kan jeg se Viaplay, Netflix, Youtube, bruge Facebook, Twitter, osv, alle af disse service der er på xboxen, kan findes gratis på andre enheder (og tit bedre), end på xboxen, så kan sgu ikke se pointen med at man skal betale for det.

Når man alligevel ikke spillet online (eller spiller ret meget), så er det sgu lidt en skam man ikke kan bruge ens xbox som den media-box, MS så gerne vil have folk ser den som, uden og betale for det.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf BeatenIndiana » 25. dec 2012 18:30

Oooh my god! Fik lige lyst til at se den Asterix og Obelix film som ligger i app'en. Så er den kun på originalt sprog (fransk) og med svenske undertekster - Fuck me..
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Kongslev » 27. dec 2012 16:43

Hej
Er der nogle som ved om det koster noget af se Viaplay ud over guld ap. på xboxen. Kan ikke lige gennemskue det på Viaplays hjemmeside.
Kongslev
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf JohnH » 27. dec 2012 17:38

Kongslev skrev:Hej
Er der nogle som ved om det koster noget af se Viaplay ud over guld ap. på xboxen. Kan ikke lige gennemskue det på Viaplays hjemmeside.


Gratis første måned, men man skal oprette konto og huske at afmelde ... ellers

https://viaplay.dk/account/register/ite ... _tvandfilm
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Kongslev » 27. dec 2012 17:58

Tak for det hurtige svar
Kongslev
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf dbbuu » 28. dec 2012 11:23

Er jeg den eneste der har svenske undertekster på mine film?
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Viaplay til xbox 360.

Indlægaf Macheta » 20. jan 2013 04:48

Hold da kæft hvor kører Viaplay dog ustabilt. Magen til dårlig søgekriterier, og brugervenlig service i den app. Nu er det åbenbart således at når jeg når til crue.. (Prøver at skrive Cruel Intentions) så kortslutter lortet og meddeler at der er en fejl, efterfølgende kan jeg ikke andet end at ryge tilbage på dashboard. Det er da vist heldigt at man lige har en gratis måned at prøve det af med, for det er da godt noget værre sjusk. En skam, når de nu har et så bredt og fornuftigt udvalg, til den lille mængde penge om måneden som det koster, men det er simpelthen bare for irriterrende at man skal starte helt tilbage fra titel 1 i rækken, hvis man f.eks. er kommet til titel 178 inden for drama kategorien når du scroller frem og tilbage, bare fordi man lige vil snuse nærmere til filmen, for derefter at hoppe tilbage igen og opleve at man skal starte helt, helt forfra. Møg frustrerende. Jeg holder mig sgu til Netflix, indtil de får det ordnet så det bliver lige så nemt, og dejligt som det er tilfældet med Netflix's brugervenlighed. I og med det naturligvis ender sådan, det vil jeg da håbe.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Næste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron