Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 12. jan 2012 19:22

Plaschke skrev:
kofoed skrev:
Plaschke skrev:Jeg så den anden dag at netflix figurerede på det store banner. Der opstod bare fejl hver gang jeg forsøgte at downloade den så mon ikke snart der sker noget på fronten?


Netflix er lige kommet til UK, men at det kommer til Danmark inde for den næste tid, det tror jeg sgu ikke, at du har set et netflix banner er nok mere en fejl end noget andet.


Jeg har nu læst i Xbox 360 magasinet fra FONA at man forventer NETFLIX kommer til Danmark inden for den nærmeste fremtid. De kan meget vel tage fejl men jeg bliver i det naive håb :D


Og hvad man læser passer altid ;-)

Men jeg tør med næste sikkerhed og sige at vi ikke ser Netflix i Danmark inden for de næste 2-4 år, vi kommer måske til at se noget i stil med det (f.eks. Viaplay), men netflix kommer sgu ikke til danmark lige den næste tid. og ja, skulle det så kommer til Danmark, så ville deres udvalg ikke været tæt på hvad de har i USA.

Men men men, med unblock-US kan du altså have Netflix til at køre her hjemme uden problemer, så kan ikke se hvorfor du skulle vente på at Netflix kommer til Danmark, hvis du så gerne vil have det nu.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Descenter 1976 » 12. jan 2012 19:30

Er det dette du snakker om eller hver er det der unblokus noget?

http://strongvpn.com/GC_packages_denmark.shtml?gclid=CPDB_4WOy60CFUhrfAodKDK9iA

En guide ville være nice! :-)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 13. jan 2012 22:38

Descenter 1976 skrev:En guide ville være nice! :-)


Here you go! http://blogs.xboxlife.dk/kofoed/8670/ho ... tflix.html

Håber den hjælper :-)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 3. mar 2012 22:38

folk der vil prøve det her kan få en gratis måned hos netflix foruden de gratis 7 dage hos unblock us.

netflix.com/xboxlive for den gratis måned

de gratis 7dage hos unblock us er på forsiden.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Nerotana » 4. mar 2012 16:44

Har lige fået hentet netflix på boxen, og oprettet en bruger osv. men når jeg prøver at starte det op kan jeg ikke rigtig komme videre end den røde skærm med skriften "Netflix" før der kommer en Startup Error. Er jeg den eneste der oplever det lige pt?
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: NET FLIX

Indlægaf WEZL_DK » 4. mar 2012 17:22

Nerotana skrev:Har lige fået hentet netflix på boxen, og oprettet en bruger osv. men når jeg prøver at starte det op kan jeg ikke rigtig komme videre end den røde skærm med skriften "Netflix" før der kommer en Startup Error. Er jeg den eneste der oplever det lige pt?


Gå ind og ryd din cache på xboxens harddisk. Det virkede for mig.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 15. aug 2012 07:34

Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Jakabov » 15. aug 2012 07:40

Bliver spændende at se hvad de kommer med, tvivler på udvalget og prisen bliver lige så god som for den amerikanske pendant.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: NET FLIX

Indlægaf spif2001 » 15. aug 2012 07:46

Så må man vel gå ud fra, at det bliver åbnet på Xboxen?

EDIT: Der står bl.a. Xbox på deres signon side:
https://signup.netflix.com/global
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 15. aug 2012 07:59

Jakabov skrev:Bliver spændende at se hvad de kommer med, tvivler på udvalget og prisen bliver lige så god som for den amerikanske pendant.


Well neflix er dvd/bd rips så de seriere/film burde være i danmark allerede da dvd/bd film udkommer 6+ måneder efter de er udkommet. Derimod tror jeg ikke noget som fx HULU ville kunne fungere i Danmark.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Jakabov » 15. aug 2012 08:11

Jeg tvivler også bare, vi får se. Vi plejer altid at være bagud i DK men man kan jo blive overrasket. Prisen er også lidt spændende, giver i øjeblikket omkring 80 kr. for Netflix og Unblock US, tror ikke det danske bliver lige så billigt.

Gad godt at prøve Hulu, overvejer at købe en Roku 2 XS bare for at prøve. :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 15. aug 2012 08:31

problemet med hulu er at de har ingen film... så overall er netflix stadig bedre imo men forbindelsen til hulu er bedre end netflix lige pt med unblock og alting. Du kan godt få hulu uden en roku

viewtopic.php?f=54&t=82839
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Jakabov » 15. aug 2012 08:42

Er mere til serier så det ville være ok at prøve. Havde også set din guide, ville bare være nemmere med Roku'en, der skal jeg blot melde mig til ift. at jeg i forvejen har Unblock US.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: NET FLIX

Indlægaf Jetsonboy » 15. aug 2012 09:47

Så er det blevet bekræftet at Netflix kommer til de nordiske lande, i slutningen af 2012 :)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: NET FLIX

Indlægaf ramlas » 15. aug 2012 10:22

Hurra Net Flix - farvel Viasat I er sgu alt for dyre!!!
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron