Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 8. okt 2012 18:14

Major Oblivious skrev:Hvad med HULU ?
Er der nogen som har fået det til at virke på boxen - vil langt hellere have HULU end Netflix


Det kan man også godt, du skal dog tilkøbe Hulu plus før det virker, men ellers køre det på samme måde som når man sætter Netflix op.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf FlennyNator » 8. okt 2012 18:59

Det er det jeg siger, allerede det virker besværligt for mig:)
FlennyNator
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 15. okt 2012 14:06

netflix kommer i løbet af den her uge =)

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2012/10/15/131954.htm
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Andersson » 15. okt 2012 14:10

Har lige installeret den amerikanske version af netflix og kører trial lige nu. Vil sige at udbuddet ikke er helt så vildt som jeg troede, tror ikke at jeg gider abbonnere på det.
Andersson
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: NET FLIX

Indlægaf JazzAss » 15. okt 2012 14:21

Tjek evt. også de andre Netflix'er, udbuddet varierer meget fra region til region.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf FlennyNator » 15. okt 2012 23:37

Så er der lovligt netflix på min Xbox! Yay. Udbuddet er fint for en start. Håber der kommer nyere... Ellers er 79 ret peberet..
FlennyNator
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: NET FLIX

Indlægaf JazzAss » 16. okt 2012 00:22

Mit har nu også hele tiden været lovligt..
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Macheta » 16. okt 2012 00:26

FlennyNator skrev:Så er der lovligt netflix på min Xbox! Yay. Udbuddet er fint for en start. Håber der kommer nyere... Ellers er 79 ret peberet..


Fuck jeg elsker dig! Tak for påmindelsen! Er nu blevet medlem og ser Deep Impact. Fuck jeg elsker denne tjeneste!!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: NET FLIX

Indlægaf nonameneo » 16. okt 2012 00:41

Synes faktisk udvalget af TV-serier med danske tekster er hæderligt... Udvalget af film derimod - tja, lad os bare sige, at jeg ikke blev imponeret. :)

Men ser ud til, at man kan beholde sin amerikanske konto og stadigvæk se serier/film med danske tekster (hvert fald bedømt ud fra en smuttur forbi netflix.dk, hvor min browser huskede mit login til min amerikanske konto). :)
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: NET FLIX

Indlægaf JazzAss » 16. okt 2012 00:51

Sjovt, jeg havde det omvendt da jeg lige kiggede det igennem, synes der manglede mange serier, men jeg så en del film, som jeg kan huske de har i US.

Men samlet set er udbuddet ret godt, hvis man lægger den danske, amerikanske og brazilianske oveni i hinanden :) Jeg har ikke kigget meget på de 4-5 andre 'regioner', og der skal nok også være en del, der ikke er de andre steder. Jeg håber dog de udvider udvalget i den danske, bl.a. ser jeg gerne flere børnefilm og -serier med dansk tale.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 16. okt 2012 05:57

Cool - troede ikke at det kom så hurtigt!
Også fået en mail fra spotify om at spotify-brugere kan få Netflix gratis resten af 2012
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 16. okt 2012 06:53

FlennyNator skrev:Så er der lovligt netflix på min Xbox! Yay. Udbuddet er fint for en start. Håber der kommer nyere... Ellers er 79 ret peberet..


lol lovlig

det gamle US unblock var mindst lige så lovlig

Anyways der er serier og film som ikke findes på US netflix og samme account kan bruges begge steder. Og bare vent de pumper jo film og seriere ind med tiden.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Jokeri2000 » 16. okt 2012 07:14

Skull man evt. gå over til netflix også spare 600 kr som TDC får
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 16. okt 2012 08:40

Psymatiq skrev:
FlennyNator skrev:Så er der lovligt netflix på min Xbox! Yay. Udbuddet er fint for en start. Håber der kommer nyere... Ellers er 79 ret peberet..


lol lovlig

det gamle US unblock var mindst lige så lovlig

Anyways der er serier og film som ikke findes på US netflix og samme account kan bruges begge steder. Og bare vent de pumper jo film og seriere ind med tiden.


Så nu kan man nøjes med en unblock trial - genaktivere sin US konto og så bruge den på det danske site - således US-content bliver tilgængeligt og man spare endnu flere penge ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 16. okt 2012 08:43

Jokeri2000 skrev:Skull man evt. gå over til netflix også spare 600 kr som TDC får


Nu er Netflix jo kun serier og film, så det skal du nok lige overveje en gang til :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron