Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf maagaard90 » 21. dec 2013 09:49

Super er en fantastisk film! Se den, hvis du er til Kick Ass, men gerne vil have et lidt skævt twist.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Furious JT » 10. jan 2014 10:15

Jeg overvejer den amerikanske udgave af netflix til min xbox360 og har i den forbindelse i et par spørgsmål.

Hvis jeg vælge at bruge unblock us, fungerer det så fint med at opsige det igen? man skal vel betale et månedligt beløb ligesom abon. til netflix.

Kan man nogensteder se udvalget af us netflix så jeg ved hvad jeg får udover den danske udgave?

Håber I kan hjælpe:)
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: NET FLIX

Indlægaf Twinkling » 10. jan 2014 10:37

Hej JT,

Jeg bed mærke i en app på google play store (android) der så ud til at holde styr på hvilke serier og film der er på UK og US netflix blandt andet.

Jeg mener ikke du kan ændre på DNS opsætninger på X360, så du vil ikke kunne bruge unblock us så vidt jeg ved - jeg kender dog ikke detaljerne vedrørende opsætning etc, ej heller hvor længe abonnementerne kører. Jeg anbefaler du får læst grundigt op på det andre forums hvor eksperter snakker om det.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NET FLIX

Indlægaf Furious JT » 10. jan 2014 10:42

Takker:)

der er dog en vejledning på unblock.com om hvordan man ændrer DNS på boxen, så det burde kunne lade sig gøre:) problemer er bare at det ser ud til man skal ændre noget i routeren også.. Frygter lidt det vil skabe problemer i dagligdagen med andre ting på nettet ud over netflix.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 10. jan 2014 11:00

Du behøver ikke ændre noget i router settings, det er dog letter for så virker det både på din pc, Xbox, osv. http://www.moreflicks.com har indhold fra alle netflix lande, hvis du gerne vil se det.

Og ja, du kan godt ændre dine DNS settings på xbox360
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Furious JT » 10. jan 2014 11:05

kofoed skrev:Du behøver ikke ændre noget i router settings, det er dog letter for så virker det både på din pc, Xbox, osv. http://www.moreflicks.com har indhold fra alle netflix lande, hvis du gerne vil se det.

Og ja, du kan godt ændre dine DNS settings på xbox360


SÅDAN!! super, det letter en del at jeg ikke skal pille ved routeren:) Skal kun bruge det på xboxen
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: NET FLIX

Indlægaf Twinkling » 10. jan 2014 11:25

beklager at jeg kom med misinformation. Jeg skulle have holdt min kæft, det er tydeligt. ;)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NET FLIX

Indlægaf Furious JT » 10. jan 2014 11:30

Twinkling skrev:beklager at jeg kom med misinformation. Jeg skulle have holdt min kæft, det er tydeligt. ;)



hahaha, men du skal have tak for forsøget:)
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: NET FLIX

Indlægaf Lasborg » 24. jan 2014 14:58

Er der ikke en administrator der kan omdøbe denne tråd til Netflix som firmaet retteligt hedder.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: NETFLIX

Indlægaf GrillBillerDK » 4. feb 2014 21:18

Dette virker på min xbox one:
http://www.youtube.com/watch?v=tNYfKQcEvRw
Primary DNS: 190-14-36-90
Secondary DNS: 109-123-111-24
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: NETFLIX

Indlægaf maagaard90 » 5. feb 2014 13:34

Kan man gøre noget, således at der ikke kommer notificationer, når ens venner kommer på?
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: NETFLIX

Indlægaf Vestergaard » 5. feb 2014 15:32

Mener man kan indstille så man ikke får notifikationer under videoafspilning. Det er i xboxens indstillinger.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NETFLIX

Indlægaf TerrificFalcon » 5. feb 2014 16:06

maagaard90 skrev:Kan man gøre noget, således at der ikke kommer notificationer, når ens venner kommer på?


Kommer der notifikationer, når ens venner logger på? Sådan nogle har jeg aldrig fået :(
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: NETFLIX

Indlægaf heinstach » 5. feb 2014 16:16

TerrificFalcon skrev:
maagaard90 skrev:Kan man gøre noget, således at der ikke kommer notificationer, når ens venner kommer på?


Kommer der notifikationer, når ens venner logger på? Sådan nogle har jeg aldrig fået :(


Xbox detecter brugere, der er asociale :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NETFLIX

Indlægaf TerrificFalcon » 5. feb 2014 16:25

Et rent catch-22! Jeg kan jo ikke være social, når jeg ikke får notifikationer om andet end, at spil jeg aldrig spiller har fået en ny opdatering (looking at you, Fifa 14!). Jeg har heller aldrig fået en party/game-invite notifikation - du sidder vel ikke og sender sådan nogle, vel? Det ville være pinligt hvis jeg ubevidst ignorerede alle de brugere jeg gerne vil spille med... :oops:
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron