Xboxlife forum

PS3 MediaServer

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

PS3 MediaServer

Indlægaf ZeanDanielZ » 13. okt 2011 08:42

Hej

Håber nogen herinde kan hjælpe mig.

Info: Jeg har LÆNGE brugt PS3 MediaServer til at streame mine ting fra min PC til eller igennem min XBOX 360, Det kører som en drøm så længe jeg ikke går over versionen der hedder 1.25.1 hvis jeg går over den forsvinder næsten alle mine filer, og dem der er kan ikke afspilles... Jeg bruger Mp4 og H.264 som codec..

Spørgsmål: Kan jeg gøre noget så det kan kører på de nyere versioner, da det som altid nok er smartest at have sine ting [uptodate] jeg har prøvet mange ting, men kan simpelthen ikke finde nogen løsning.. Håber nogen herinde kan hjælpe mig.

//JackDanielZ
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: PS3 MediaServer

Indlægaf Anonymous22 » 13. okt 2011 08:59

Har du mulighed for at koble din PC direkte til fjernsynet, så gør det.
Jeg har også brugt PS3 Media Server, + mange andre streaming-klienter, og det fungerer bare ikke godt, selvom jeg har forbundet min Mac til PS3 med et krydskabel (CAT6), og det burde kunne afspille over 1080p, men det kan det ikke, og når man skal spole i film går det helt galt.
Jeg har droppet den løsning og forbundet min Mac direkte til fjernsynet og anlægget, og det spiller bare, + at intet skal decodes og dermed giver MEGET bedre billed og lydkvalitet.
Anonymous22
 


Re: PS3 MediaServer

Indlægaf ZeanDanielZ » 13. okt 2011 09:39

Stronghold skrev:Har du mulighed for at koble din PC direkte til fjernsynet, så gør det.
Jeg har også brugt PS3 Media Server, + mange andre streaming-klienter, og det fungerer bare ikke godt, selvom jeg har forbundet min Mac til PS3 med et krydskabel (CAT6), og det burde kunne afspille over 1080p, men det kan det ikke, og når man skal spole i film går det helt galt.
Jeg har droppet den løsning og forbundet min Mac direkte til fjernsynet og anlægget, og det spiller bare, + at intet skal decodes og dermed giver MEGET bedre billed og lydkvalitet.


Tak for ideen der, men jeg har to rum jeg streamer til både neder og oven etagen.. det har helt serisøt kørt glimerende indtil man ikke går højere end den nævnte version, Har læst på det og kan simpelthen ikke se hvad det er de har gjort ved de versioner efter den nævnte..
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron