Xboxlife forum

valg af media Tv eller projektor

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

valg af media Tv eller projektor

Indlægaf CD » 19. feb 2011 11:45

Hej xboxlife

jeg står i den lykkelige situation at jeg snart får et nyt værelse som er lidt strøer end det jeg har nu

men nu over vejer jeg så om jeg skal ha nyt tv eller købe mig en projektor jeg går og kigger efter faldskærme på 60 tommer eller over har et bugtet på noget der linger max 13 kilk for det hele. Men er kommet meget i tvivl omkring skal det være, tv eller projekter ? leder efter noget med Full hd plus at jeg har et par gamle b og w højtaler som jeg bruget til seround sound så det skal meget gerne indholde muglig hed for phone stik

Det jeg skal bruget det til er følgende,

se blu ray
se film fra bærbar via HDMI
spille PS3

ved ikke om jeg vil beholde mit gamle tv og bruge det til at se tv med,

og hvis det så endelig bliver en projektor er det så muligt at få et lærde der kan rulle op igen da det er pratisk bedst

håber i kan hjælpe

Vh CD
CD
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: valg af media Tv eller projektor

Indlægaf Stoffer » 12. apr 2011 14:55

Hej du :)

Jeg ville tage et kig på http://www.hifiklubben.dk/kundeklub/oprydningssalg/ , der kan du tit finde noget rigtig godt til billige penge. Der er fx en projekter til 9k der har kørt 250 timer :) det er en OPTOMA HD80 der normalt koster 17k. I would give them a call :) Kig under Video projekter.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron