Xboxlife forum

Software-opdateringer...?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Software-opdateringer...?

Indlægaf lbm » 10. aug 2010 15:32

Hej.

Måske et dumt spørgsmål, men findes der software-opdateringer til 360'eren?

Jeg har nemlig besluttet mig for at benytte min 360'er som mediecenter, og har tilsluttet min eksterne harddisk, hvorpå al min musik, mine film og mine billeder ligger. Problemet er, at jeg synes, musikafspilleren er utroligt primitiv sammenlignet med alle de fine løsninger der efterhånden findes til både pc og mac - her tænker jeg eksempelvis på itunes og lignende. Findes der ikke tilsvarende produkter til Xbox'en?

vh
lbm
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Jakabov » 10. aug 2010 15:36

Hvis der gør, så kommer de automatisk når du er online med 360'eren. Men ja den er primitiv.

De fleste, inkl. mig selv, streamer. Fra pc eller NAS og med forskellige programmer som fx. Tversity, PS3 Media Server o.a.

Jeg har efterhånden droppet streaming til 360'eren, syntes det er for langhåret. Har købt en Asus Oplay istedet til 600 kr, og så streamer jeg bare fra min Qnap NAS. Den æder mkv, iso og hele mulletjavsen. :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf Elgaard » 10. aug 2010 15:37

Det du beder om er 3. parts software til afspilning af film og musik, det findes ikke til Xbox 360.

Hvis du søger den funktionalitet som en computer giver dig, så skal du nok på jagt efter et rigtigt media center.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Indlægaf lbm » 11. aug 2010 15:43

Nå, æv bæv. Men tak for svarene...:)
lbm
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster