Xboxlife forum

afspilning via vga fra bærbar til LCD- TV - hva m lyd?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

afspilning via vga fra bærbar til LCD- TV - hva m lyd?

Indlægaf patter86 » 29. dec 2009 21:36

Hej!

Da jeg lige er flyttet, så ville jeg da lige se en film efter jeg har fået tv'et sat op - billedet er super, men kan jeg ikke få lyden ud gennem højtalerne på fjernsynet? jeg har prøvet at bruge et jack stick som har en rød og en hvid ledning i den anden ende - men jeg synes ikke lyden kommer med, kan dette ikke lade sig gøre??
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf Too Nizzle » 29. dec 2009 22:19

hvis dit tv har en lydindgang burde det kunne afspille lyden med de ledninger du beskriver.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf xxpihl » 29. dec 2009 23:32

hvis dit tv har en hdmi indgang så kan både billed og lyd gå igennem det kabel..
Billede
xxpihl
Niveau 4
 
Indlæg: 580


Re: afspilning via vga fra bærbar til LCD- TV - hva m lyd?

Indlægaf Teczz » 29. dec 2009 23:36

patter86 skrev:Hej!

Da jeg lige er flyttet, så ville jeg da lige se en film efter jeg har fået tv'et sat op - billedet er super, men kan jeg ikke få lyden ud gennem højtalerne på fjernsynet? jeg har prøvet at bruge et jack stick som har en rød og en hvid ledning i den anden ende - men jeg synes ikke lyden kommer med, kan dette ikke lade sig gøre??


Der kan være flere indgangstik på dit tv, det er også muligt at du skal ind i en af indstillingsmenuerne og vælge om det skal være digital eller analoge indgange lyden kommer fra. Kig i manualen en gang der står det helt sikkert
Teczz
Niveau 1
 
Indlæg: 84



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron