Xboxlife forum

Vuze forbindelse til pc???!!

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Vuze forbindelse til pc???!!

Indlægaf WODOOcowboy » 20. nov 2009 14:38

Jeg har forgæves forsøgt alt, for at skabe forbindelse til min xbox 360 har fulgt alle guider herinde, men intet hjælper :-(
Nu prøver jeg en sidste gang med Vuze (tidl. azureus), som også har et program hvor man kan skabe forbindelse til xbox'en:
Problemet er bare at når jeg er inde i Vuze så kan jeg se at det har forbindelse til min xbox ved en fast IP, men jeg kan ikke se det på xboxen(jeg kan ikke ændre den) når jeg forsøger at oprette forbindelse siger den at der er en fejl.
Network: connected
PC: Failed

Jeg har XP og SP 3.
Min PC er trådløst på nettet, min xbox er på nettet med kabel.
Please HELP
WODOOcowboy
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf ALIE » 20. nov 2009 15:38

hvad kan Vuze og xbox sammen??
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf WODOOcowboy » 20. nov 2009 15:39

Det kan det samme som xbox og windows media player, eller det skulle det ihvertfald gerne kunne
WODOOcowboy
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Defekto » 20. nov 2009 16:22

Jeg vil ikke råde dig til at bruge Vuze til det. Det er primært for at transcode .mkv til .wmv, og det er det meget langsomt til. Jeg bruger TVersity til at streame, og har ikke oplevet nogen problemer med det. Det kan også transcode, mens den streamer. Det virkede med det samme, bortset fra at jeg ikke kan få den til at transcode .flac, men det har jeg ikke haft tid til at kigge på.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron