Xboxlife forum

Hjælp til at connecte Xbox360 Controller til PC

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Hjælp til at connecte Xbox360 Controller til PC

Indlægaf Fink » 19. jul 2009 21:24

Som overskriften lyder søger jeg hjælp til at connecte min Xbox360 controller til min PC. Har hørt det kan lade sig gøre..

Nogen der ved hvordan det gøres eller kan henvise til en guide..

På forhånd tak!
Fink
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Re: Hjælp til at connecte Xbox360 Controller til PC

Indlægaf Miaauw » 19. jul 2009 21:26

Fink skrev:Som overskriften lyder søger jeg hjælp til at connecte min Xbox360 controller til min PC. Har hørt det kan lade sig gøre..

Nogen der ved hvordan det gøres eller kan henvise til en guide..

På forhånd tak!

:arrow: http://www.google.dk
Senest rettet af Miaauw 19. jul 2009 21:28, rettet i alt 1 gang.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Hjælp til at connecte Xbox360 Controller til PC

Indlægaf Batista dk » 19. jul 2009 21:28

Fink skrev:Som overskriften lyder søger jeg hjælp til at connecte min Xbox360 controller til min PC. Har hørt det kan lade sig gøre..

Nogen der ved hvordan det gøres eller kan henvise til en guide..

På forhånd tak!


Trådløs eller med tråd?
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Keras » 19. jul 2009 21:28

Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Fink » 19. jul 2009 21:36

Keras skrev:Du skal bruge sådan en her : http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xb ... greceiver/


Super - mange tak.. Der var 1000 forskellige metoder når man søger på google, endda folk som vil "klippe-klistre" med diverse ledninger, så det er ikke til at vide hvad der virker og ikke virker.. men tak for hjælpen - også til jer andre..
Fink
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Fink » 19. jul 2009 21:42

Lige en sidste ting - det er vel lige meget om den er købt på f.eks. Xbox.com og er fra USA?
Fink
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Keras » 19. jul 2009 21:52

Ja men husk told og moms hvis du henter hjem fra USA, det kan hurtigt blive en bekostelig affære.
Edit : ellers se her http://www.gamebits.dk/shop/xbox-360-wi ... 4933p.html
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Fink » 19. jul 2009 21:55

Ja okay, godt tip.. Men jeg fandt selv en wireless reciever til 185 og gratis porto herhjemmefra - så tror det bliver den.. Men ellers tak :)
Fink
Niveau 4
 
Indlæg: 309



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron