Xboxlife forum

mediacenter og windows7

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

mediacenter og windows7

Indlægaf mr. gamer » 10. jun 2009 07:53

Nogen der ved om det virker sammen endnu?
mr. gamer
Niveau 5
 
Indlæg: 803


Indlægaf Decap_dk » 24. jun 2009 20:35

Jeg har ikke brugt meget tid på MC delen af Windows 7, og ved ikke helt om du taler Xbox/Windows 7 integration eller ren Win7 MC - men mit svar er ja; windows 7 og media center fungerer fint. Jeg havde håbet på at Win7 havde native BluRay/HD DVD afspilning, men det har det ikke (endnu ihvertfald). Dertil kan man anskaffe sig Total Media Theatre 3 som har et simpelt plugin til MC og så fungerer det også.

Alt i alt er Windows 7 klart det bedste MS har lavet siden XP (måske endda bedre)
Decap_dk
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Windows 7 Media Center og XBOX 360

Indlægaf cl_dk » 3. dec 2009 08:33

Win 7 er klart det bedste OS jeg har oplevet indtil videre. Installerede på ældre bærebar og alt spillede 120% - selv trådløst netværkskort som aldrig kom til at virke under XP - et OS der er værd at betale for! :-)

Anyway... mht Media Center og XBOX 360 som extender, er der så nogen der har erfaringer med dette:
1) leje af film gennem XBOX 360 media center extender, fra sputnik / SF-anytime eller lign. (Har tidligere virket med Vista MCE eller MCE 2005)
2) afpilning af film gennem XBOX 360 media center extender, gemt i .iso format på PC

Se i øvrigt denne præsentation:
http://www.lagunas.dk/home/family/windows-7-and-xbox-360/
cl_dk
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf JimmyDK » 3. dec 2009 11:19

Det bedste OS er OX X SnowLeopard, men når det så er sagt, så har min far lidt problemer med at få den til at vise covers i mediacenter :-/ Og synes efterhånden jeg har prøvet alt med coverart.jpg osv osv
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Indlægaf Jakabov » 3. dec 2009 11:19

Hvad har OSX at gøre med trådstarters spørgsmål?
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf DanishDove » 3. dec 2009 11:25

Win 7 fungerer fint med Win Media Center.

---Jeg har selv Win 7 Ultimate.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf cl_dk » 4. dec 2009 09:37

DanishDove skrev:Win 7 fungerer fint med Win Media Center.
---Jeg har selv Win 7 Ultimate.


Har du prøvet at leje film igennem XBOX og media center? F.eks. Sputnik, SF Anytime eller andrer? Er det muligt med et plugin eller noget? (Ved godt man kan leje film gennem LIVE - men børnefilmsudvalget er ikke stort, og tror heller ikke der er film med dansk tale eller undertekster)

Har du din DVD samling på din Win 7 MCE? Hvordan streamer du en DVD samling XBOX og media center?


Jeg er bare super nysgerrig :-)
Har hørt at man kan afspille .VOB filer - men at man dog ikke har mulighed for at spole frem og tilbage etc.
cl_dk
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Major Oblivious » 6. feb 2010 13:13

Jeg kan slet ikke få det til at virke..
Jeg sidder med en 25/1 Mbit + D-link 655 Router og får afvide af Media Center at netværket ikke er godt nok fordi at routeren er for ny til a-standarden.. Derefter kan jeg ikk engang få forbindelse til PC´en..
Har dog ingen problemer med at streame 1080P i Zune..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf barkodi » 23. feb 2010 10:19

Okay kan se de fleste syntes window media center og xbox er godt. Jeg kan ikke få mit til at connecte til extender, den siger AVG ikke tillader det. Men har sat windows 7 og AVG til at tillade det, hva kan der være i vejen??
Gi' mig min sko tilbage, røv!
barkodi
Niveau 1
 
Indlæg: 58



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron